סוזוקי תציג בטוקיו גרסת רטרו ל-SV650

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אופנוע הנייקד הפופולארי של סוזוקי יוצג בתערוכת טוקיו הקרובה בגרסת רטרו מדליקה ומסוגננת עם הפנים לייצור סדרתי

לפני קצת פחות משנה, לקראת תערוכת האופנועים באוסאקה שביפן, השתעשעו מעצבי סוזוקי ובנו גרסת רטרו על בסיס SV650, אופנוע הנייקד הבינוני והעממי של החברה. לתוצאה הוצמד השם "ראלי קונספט" והיא הצליחה לקחת את ה-SV הפשוט והעממי ולהפוך אותו למשהו סקסי, עם ניחוח של קפה רייסר ואווירה של שנות ה-70'. כעת צפויה סוזוקי להציג גרסת רטרו לקהל הרחב.

התגובות החיוביות לקונספט, כמו גם העובדה שלא נדרשו שינויים יקרים ומרחיקי לכת בהשוואה למקור, הביאו את סוזוקי לחשוף גרסת אבטיפוס תחת השם SV650X והיא תוצג בחודש הבא בתערוכת הרכב בטוקיו.

כפי שניתן לראות בתמונה הראשית, ה-X שומר על דמיון רב ל"קונספט ראלי" המוצג מטה. הוא מתהדר בפריינג עליון קומפקטי המשתלב במשקף מינימליסטי, צמיד יחידות תאורת ערפל LED מתחת לפנס הראשי, קליפאונים המחליפים את הכידון של ה-SV הסדרתי ומושב בדוגמת פסים.

מצאו את ההבדלים: SV650 ראלי קונספט



עם זאת, עקב שיקולי תקינה ופרקטיות ה-X קיבל בחזרה את המראות והמחרשה האחורית, כשהוא מוותר על כנף קדמית מינימליסטית ומושב בודד. גם מערכת הפליטה הקומפקטית של דגם הקונספט הושארה על המדף לטובת דוד פליטה גדול ומגושם, המתבקש משיקולי איכות הסביבה ודואג גם לחברות המפלטים החליפיים.

כרגע בסוזוקי טרם אישרו כי ה-SV650X יגיע לייצור, אך לאור המראה המוגמר של האופנוע סביר להניח שההכרזה תבוא עם החשיפה הרשמית בחודש הבא. בכל מקרה, ה-X מוכיח כמה פוטנציאל גלום גם באופנוע נייקד עממי. סוזוקי היא לא היחידה שקופצת על עגלת הרטרו וחברות רבות מציעות היום דגמים בקטגוריה זאת. לאחרונה אף דיווחנו כי קוואסאקי צפויה להציג גרסת רטרו לדגם Z900

לאור הפופולאריות לה זוכה ה-SV650 החדש מאז הושק בישראל, לגרסת ה-X המסוגננת בהחלט יש פוטנציאל במקומותינו, כפי שמעידה גרסת S המקומית והמשופצרת אותה מציע היבואן. קפה רייסר מודרני בפחות מ-50 אלף ש"ח? כן, בבקשה! (ואת המפלט השמנמן אתם יכולים להשאיר אצלכם).

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד