סוזוקי בריטניה מציגה: רפליקת מרוצים ל-GSXR1000R

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כמחווה לקבוצת המרוצים באליפות הסופרבייק הבריטית, מציגה סוזוקי מהדורת רפליקה מיוחדת ל-GSXR100 שתיוצר ב-50 עותקים בלבד

רפליקות לאופנועי מרוצים הם עניין שבשגרה, וכמעט יצרנית עם קבוצת מרוצים מציעה סוג של רפליקות שכאלו. בחלק המקרים מודבר בהיעתק לכביש הציבורי אל אופנוע המסלול, ובמקרים אחרים מסתפקים רק בהעתקת סכמת הצביעה, ולא רק לאופנוע התחרותי, כפי שמקובל למשל בהונדה עם צביעת הרפסול הכתומה המוצעת במגוון דגמים.

השלוחה הבריטית של סוזוקי בחרה ללכת בין שתי הגישות, כשהיא חושפת רפליקה של סוזוקי GSXR1000R המתחרה באליפויות הסופרבייק והסופרסטוק הבריטיות. הרפליקה מתהדרת בצביעה של אופנועי המסלול, שילוב של כחול ואדום עם הלוגו של חברת BulidBase שהיא הספונסרית הראשית של קבוצת המרוצים של סוזוקי בבריטניה.

כאמור, הרפליקה מתבססת על גרסת ה-R המשודרגת של הג'יקסר, הנבדלת מהגרסה הרגילה בבולמים משודרגים, קוויק שיפטר דו כיווני, מערכת בקרת זינוק ועוד מספר גודיס. בנוסף לאלו מצוידת הרפליקה במערכת פליטה ספורטיבית מלאה של יושימורה, צמיגי סמי סליקס, משקף דאבל באבל אווירודינמי, מגני סיבי פחם לצידי המנוע ומנופי התפעול וכיסוי אווירודינמי למושב המורכב, שגם ככה לא רלוונטי לאור הסרת הרגליות.

להשלמת החבילה, יקבלו הרוכשים גם ג'ק מרוצים תקני, כיסוי לאופנוע עם לוגו קבוצת המרוצים ושטיח תואם למוסך. עבור כל אלו נדרש סכום של 20 אלף פאונד, כ-4,000 פאונד יותר ממחיר סוזוקי GSXR1000R סטנדרטי בבריטניה. כדי להצדיק תוספת מחיר של 25% הרפליקה המיוחדת תיוצר ב-50 עותקים בלבד, עם מספור של כל עותק שיופיע על מיכל הדלק, מה שיהפוך אותה ברבות השנים לפריט לאספנים.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד