"סדנת האלופים" יוצאת לשטח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ד.ל.ב מוטוספורט חנכה בפרדס חנה מרכז שירות והדרכה ל-KTM ופולריס. "סוכנות הדגל" של ד.ל.ב. משלבת מכירות, תחזוקה והדרכות רכיבה

חברת ד.ל.ב מוטוספורט חנכה ביום חמישי האחרון סוכנות חדשה באזור התעשייה של פרדס חנה.

הסוכנות, שנקראת "סדנת האלופים", ממזגת את סדנת הדרכות רכיבת השטח של זיו כרמי ותומר שמש, אשר פעלה בקיבוץ עינת, עם עסק מקומי בפרדס חנה כדי ליצור את סוכנות המשנה הגדולה באזור ואחת הגדולות מסוגה בישראל.
בראיה של דלב מוטוספורט, יבואנית KTM ופולריס, זאת תהיה "סוכנות הדגל", ולא במקרה היא נבחרה לטובת החשיפה הפומבית הראשונה של דגמי RC ו'דיוק' קטני הנפח, שעליהם כתבנו כאן בשבוע שעבר.

תחת קורת גג אחת הוקמו אולם תצוגה וחנות קונספט לאופנועי KTM ולמוצרים הנלווים של החברה האוסטרית, בהם ציוד, ביגוד, אביזרים שונים ואופניים, ולצידם תצוגת רכבי השטח והטרקטורונים של פולריס וכן מוסך מורשה לכל הכלים של מותגי היבואנית דלב מוטוספורט.

במתחם יתקיימו הדרכות לרכיבת שטח, ולצורך זה נבנו במקום מקלחות ומלתחות למשתתפי הקורסים. הסוכנות הוקמה עם תמיכה כלכלית של יבואנית KTM ותוכננה בהתאם לסטנדרט שמוכתב על-ידי מחלקת העיצוב של היצרן.

תומר שמש וזיו כרמי הם רוכבי שטח שזכו באליפות ישראל באנדורו ובקטגוריות נוספות והתחרו במרוצים בין-לאומיים, בהם ISDE ורומניאקס. הקשר בינם ובין דלב מוטוספורט החל לפנים שנים רבות כאשר הם נמנו על צוות רוכבי KTM במרוצי שטח.
בחלוף הזמן החלו השניים להדריך ברכיבת שטח והקימו את 'סדנת האלופים' שבה בוצעו לא רק הדרכות רכיבה אלא גם שרותי מכונאות. בהמשך קיבלה סדנת האלופים את תמיכת היזמים ארז לוי וקובי מתוק, והחלה לפעול במתחם בקיבוץ עינת.

עבור ד.ל.ב מוטוספורט, אשר חווה צמיחה בהיקף הפעילות שלה בזכות ההתעוררות בשוק הדו-גלגלי בכלל ותחום השטח בפרט, המיקום של הסוכנות בפרדס חנה נחשב כמעט לנכס אסטרטגי היות שזה מגשר על פער גיאוגרפי בין נתניה וחיפה.
בחברה מקווים שחידוש תחרויות הספורט המוטורי תאפשר לסוכנות ולדלב לסייע לרוכבי הבית של
KTM כמו גם לרוכבים פרטיים שמתחרים עם אופנועי היצרנית (בעיקר אופנועים עם רישוי אפור) ולחסוך להם את הלוגיסטיקה ושכרוכה בהגעה למרכזי שירות מרוחקים יותר.

אל אירוע ההשקה הגיעו כמה מאות לקוחות ומוזמנים ואפשר היה להתרשם מן הגודל הפיזי המרשים והסטנדרט הגבוה שנראה מרשים גם ביחס לסוכנויות גדולות במרכז הארץ.
הגעתם של רוכבים ושל לא מעט ילדים שנראים מאד "בעניין" עשויה להעיד על הפוטנציאל הרב שטמון במקום, במיקום (אזור עם הרבה שטחים פתוחים סביבו) ועל הסיכוי המעודד לצמיחת הדור הבא של רוכבי שטח.

 

צילומים: עומרי גוטמן

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד