משחקים בחשמל: קונספט עתידני חדש ל-BMW

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
BMW מציגה דגם קונספט ומראה כיצד התחבורה העירונית תראה בעיניה בעתיד

חטיבת האופנועים של ב.מ.וו חשפה קטנוע קונספט חשמלי חדש אשר יוצג במפגש מכוניות היוקרה ווילה דה אסטה, הנערך מידי שנה ליד אגם קומו באיטליה. הקטנוע המכונה "קונספט לינק" הוא המשך ישיר לדגם התצוגה, ספק קטנוע ספק אופנוע, שהציגה החברה הבאווארית כדי לציין 100 שנים להיווסדה לצד דגמי קונפסט עתידניים נוספים על 4 גלגלים.

       

תחום הקטנועים החשמליים לא חדש לב.מ.וו, שכבר בשנת 2012 הציגה את ה-C Evolution, תחילה הקונספט ולאחר מכן כמוצר סדרתי הנמכר במספר שווקים נבחרים. בעוד ניתן לראות ב-C Evolution גרסה חשמלית לדגמי ה-C650 וה-C600 הקונספט לינק הוא כלי שונה לגמרי בתפישתו.
מדובר בקטנוע לשימוש עירוני/פרוורי, ובהתאם לכך הוא קטן וקל משמעותית מה-C Evolution שהוא קטנוע פול סייז.



הקונספט לינק תוכנן באופן מעניין כך שהמנוע החשמלי לא ממוקם בתוך הגלגל האחורי כמקובל בלא מעט קטנועים חשמליים, אלא ברצפת השלדה, כמו בקטנועים רגילים, כשהוא מניע את הגלגל האחורי באמצעות רצועה הצמודה לזרוע חד צידית. המנוע מוזן על ידי הסוללות אשר נמצאות ברצפת הקטנוע, כשמיקום זה מאפשר פינוי מקום במרכז הקטנוע לאכסון קסדה וחפצים נוספים. פרטים טכניים של ופרסמו, אך אין זה משנה, שכן מדובר בקטנוע שהוא לשם תצוגת תכלית בלבד. עם זאת, לב.מ.וו יש בהחלט את הכלים להפוך אותו למוצר סדרתי אם וכאשר תחפוץ בכך.


 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד