סקולי (Skully), החברה שגייסה עשרות מיליוני דולרים בקמפיין מימון המונים לייצור קסדה בעלת יכולות מציאות רבודה, אך קרסה לפני שהמוצר יצא לשוק, עושה קאמבק. לפני כחצי שנה הודיעה החברה כי מצאה משקיעים חדשים, כי היא ממתגת את עצמה מחדש כ-Skully Technologies, והשבוע היא הודיעה כי בקיץ תתחיל בשליחת קסדות ללקוחות.
החברה הציגה את הדגם החדש של הקסדה שלה ביום ראשון, במהלך כנס CES שמתקיים בלאס וגאס. לפי הדיווח באתר engadget, בגב הקסדה ממוקמת מצלמה, שמצלמת את שמתרחש מאחורי הרוכב, ומשקף חצי שקוף מקרין זאת לעיניו. כמו כן, המסך משמש להצגת הוראות רכיבה של תוכנות GPS.
הבעלים החדשים של החברה – איוון ורפאל קונראס – הבטיחו בשיחה עם כתבים בכנס כי כל מי שהשתתף בקמפיין מימון ההמונים של הקסדה יקבל אותה בתקופה הקרובה. ״אנחנו רוצים לתת למי שהשקיע את ההזדמנות לקבל את אחת מקסדות המציאות הרבודה החדשות שלנו״, מצויין כעת באתר החברה.
״אנחנו נלהבים לשנות את עולם הרכיבה״, הצהיר בגאוותנות איוון קונטראס בכנס. ״הקסדה שלנו תביא לרוכבים חוויה שכמוה לא נראתה. היא מציעה בטיחות מוגברת וקישוריות אופטימלית״. מנהל התפעול הראשי של החברה ג׳ון לוטן הוסיף: ״זאת תהייה קסדה המציאות הרבודה הראשונה בייצור סדרתי. אנחנו ממש מחכים לכך״.