מפגן כח: חוויות ממפגש הרכיבה השנתי של ב.מ.וו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חגגנו עם 400 לקוחות של היבואנית לישראל איחוד שכלל רכיבה בכביש ובשטח ולא מעט פינוקים

דלק מוטורס, יבואנית BMW לישראל, קיימה ביום שישי האחרון בצפון הארץ את אירוע הרכיבה השנתי לרוכבי המותג, מן הישוב כרם מהר"ל שבצפון, דרך רמות מנשה והגלבוע ועד ל'גני חוגה' שבסמוך לבית שאן.

קשה עדיין לכנות את האירוע הזה "אירוע מסורתי" ובכל זאת מדובר כבר בשנה הרביעית שבה מפיקה היבואנית אירוע רכיבה רב משתתפים, מושקע מאד, שאליו היא מזמינה את קהל הלקוחות שלה. זהו אירוע סגור שמספר המשתתפים בו מוגבל וההשתתפות מותנית בהרשמה מראש. השנה הוא הופק עבור 400 אורחים, בהם גם קבוצה קטנה של עיתונאים מן המדיות השונות.

המפגש החל בבוקר באזור חוף הכרמל, משם יצאנו לגלבוע דרך רמות מנשה, והוא הסתיים לעת צהרים באירוע מסכם ב'גני חוגה'. בשיחה עם ברק כהן, מנהל חטיבת BMW בדלק מוטורס, הוא אמר ש"אירוע הרכיבה השנתי הוא אחד הדברים החשובים שאנחנו עושים עם מותג האופנועים בארץ, וכך מתאפשר לנו לשמור על קשר עם הלקוחות, לפנק אותם, ולתקשר איתם באופן פחות פורמלי… זאת הזדמנות עבורנו לפגוש את כל הלקוחות יחד, והזדמנות עבור הלקוחות לפגוש במקום אחד את האנשים שמטפלים במותג בארץ".

הגעתי לאירוע כשאני רכוב על R1200RT – אופנוע התיור של BMW, ובנקודת המפגש – מתחם ים כרמל שב'יער עופר' (סמוך לישוב כרם מהר"ל) כבר חנו עשרות רבות של אופנועי המותג – ממש פסטיבל לעיניים שיצר מיד "תחושה של חו"ל".

בכניסה התקיימה הרשמה קצרה וקבלת עלונים שעליהם תוארו מסלולי הרכיבה עם נקודות ציון חשובות ומספרי טלפון של מובילי הקבוצות, האחראים על ההפקה ושל רכבי הרפואה והחילוץ שליוו את הרכיבה. נכנסתי למתחם שבו הוכנו מבעוד דוכנים עמוסי כל טוב: שתיה חמה וקרה, מאפים ושאר נשנושים שנחמד ומשמין לפתוח איתם את הבוקר. לאחר שיחת ברכה קצרה של ברק כהן ניתנו הסברים אודות אופי הרכיבה והתוכניות להמשך היום.

כפי שאפשר לצפות מארוע מתוקתק היטב הוא נוהל באופן מעורר הערכה, וחולק מראש לשתי קבוצות: האחת של רוכבי כביש שרכבו על הנתיב שתואר כאן, והאחרת לרוכבי שטח. שני המסלולים נפגשו בנקודת התרעננות ותדלוק (של הרוכבים) בהר שאול שבגלבוע.

לרכיבה בקבוצה גדולה יש את הקצב שלה והוא איטי יותר, כמובן, מאשר רכיבת סולו או עם קבוצה קטנה. מאידך, אי אפשר שלא להתפעם מן העוצמה שיוצרת קבוצה של מאות אופנוענים יחד, והמראה עוד יותר מרשים ומרגש כאשר כל מאות האופנועים הם מאותו מותג.

עמדת שתייה קרה המתינה לנו בעצירה בהר שאול, וגם שם אי אפשר היה שלא להתרגש מן המספר המכובד של אופנועים – מאופנועי ספורט דרך אופנועי תיור ועד לקטנועים, כלים חדשים וישנים, רוכבים בודדים או עם בני זוג מורכבים.

לאחר שחרור שרירים והתפנקות בהר שאול המשכנו אל כביש הבקעה ומשם צפונה אל גני חוגה, שם התקיים האירוע העיקרי: ארוחת צהריים מושקעת במיוחד עם מגוון סוגי בשר שנצלו במקום, מתחם עיסויים, עמדות קפה, שתיה קרה וקינוחים – היו אקורד פתיחה לקראת הופעה חיה של להקת פולק מקומית.

במת המופעים הוקמה מעל מי הבריכה ועבור המשתתפים הוצבו מולה כסאות בתוך המים, רעיון מאד מתאים היות שיום הרכיבה היה חם במיוחד וצינון בתוך המים היה מתבקש.

יבואני BMW מקפידים, כאמור, על אירוע שנתי, וזאת בשונה ממועדונים אחרים שנפגשים לעיתים תכופות יותר, לכן השאלה המתבקשת לברק כהן היא "מה הקטע?"

"ל-BMW", כך השיב האיש, "יש שני מועדוני לקוחות פרטיים בישראל, ואנחנו תומכים בשניהם. מבחינתנו זאת דרך אידאלית לשימור הקשר שלנו עם הלקוחות, לכן אנחנו משקיעים בהם לאורך השנה כולה. לאירוע שנתי אחד גדול, מטעם דלק מוטורס, יש חשיבות רבה עבור לקוחות, ומבינים את זה כאשר פוגשים אותם ושומעים מהם על מי שהקדימו במיוחד את שובם מחו"ל כדי שלא לפספס את החוויה. מבחינתנו זה מפגן של כח ואחדות וגם הזדמנות להציג ללקוחות כלים אחרים שאנחנו מייבאים. הכי חשוב, כמובן, זאת ההזדמנות לבוא ליהנות יחד מבילוי ומרכיבה".

את הדרך הביתה בחרתי לעשות לבד, גם כדי לבחון את הכלי וגם כדי ליהנות מן הדרכים המפותלות של הגלבוע ורמות מנשה. על הכבישים הראשיים, בדרך למרכז, פגשתי רבים מבין מאות הרוכבים, אשר עשו את דרכם אל ארוחות השבת בבתיהם.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד