מילאנו 2017: רויאל אנפילד פונה מערבה עם מנוע חדש לשני דגמים חדשים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה ההודית מציגה את דגמי אינטרספטור וקונטיננטל GT עם מנוע טווין בנפח 650 סמ"ק

רויאל אנפילד ההודית הציגה בתערוכת מילאנו שני אופנועים חדשים: אינטרספטור (Interceptor) וקונטיננטל ג'יטי (Continental GT ) על שם דגמי עבר של החברה משנות ה-50 וה-60. האופנועים מסמלים עידן חדש בחברה, עם מנוע טווין מקביל חדש שפותח בעיקר באנגליה ופונה לשווקים המערביים.

מרכז העניין באופנועים החדשים הוא מנוע החברה החדש, שכאמור, פותח בעיקר בחטיבת הפיתוח החדשה של החברה שהוקמה באגליה ואמור להוות את קרש הקפיצה של החברה מחוץ לאסיה. מדובר במנוע טווין מקביל, מקורר אוויר-שמן בנפח 648 סמ"ק. המנוע מספק 47 כ"ס ב-7,100 סל"ד ו-5.3 קג"מ ב-4,000 סל"ד, מה שאומר שהוא מתאים לבעלי רישיון מסוג A1 המוגבל ל-47 כ"ס. במנוע מצויד בהזרקת דלק ובתיבת הילוכים עם שש מהירויות.

המנוע עצמו מותקן בשלדת עריסה כפולה מפלדה, מלפנים מותקן מזלג בקוטר 41 מ"מ ומאחור יש זוג בולמים. דיסק בודד בקוטר 320 מ"מ אחראי על הבלימה מלפנים, כשמאחור יש דיסק בקוטר 240 מ"מ ויש גם מערכת ABS.

ההבדל בין שני הדגמים הוא בעיקרו עיצובי, אם כי יש גם הבדלים טכניים. אינטרספטור מצויד בכידון רחב מושב שטוח בגובה 80.4 ס"מ ומראה קלאסי, בעוד קונטיננטל GT הוא בסגנון קפה רייסר, מצויד בידיות מסוג קליפ-און ומושב יחיד או כפול לבחירה בגובה 79 ס"מ או 79.3 ס"מ בהתאמה. שני האופנועים מצוידים בגלגלי שפיצים בקוטר 18 אינטש, כשאינטרספטור מצויד במיכל דלק גדול יותר המכיל 13.7 ליטר ומשקלו עומד על 202 ק"ג סך הכל, בעוד קונטיננטל GT מצויד במיכל דלק המכיל 12.5 ליטר ומשקלו הכולל של האופנוע מעט קל יותר עם 198 ק"ג.

עבור רויאל אנפילד, אופנת הרטרו הפופולרית משחקת לידיה, אך בעוד דגמי העבר היו נחותים משמעותית מאופנועים מודרנים, נראה כי האופנועים החדשים מציעים יכולות טובות יותר עם מכלולים חדשים וסביר להניח כי החברה תציג דגמים נוספים על בסיס המנוע החדש.

תגובה אחת

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד