מיוחד ל-4 ביולי: MV אגוסטה ברוטלה 800 אמריקה

אם.וי אגוסטה ברוטלה 800
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האופנועים הקטנה מאיטליה חשפה גרסה מיוחדת לכבוד יום העצמאות האמריקני. הייצור מוגבל ל-50 יחידות בלבד

לכבוד יום העצמאות ה-241 של ארצות הברית שהחל היום, 4 ביולי, מציעה MV אגוסטה את 'ברוטלה 800 אמריקה', שהיא גרסת ייצור מיוחדת ומוגבלת ל-50 יחידות בלבד, אשר מייצגות את 50 המדינות של ארצות הברית.

על פי MV, הגרסה הייחודית מיוצרת כמחווה לקשר החזק שקיים בינה ובין השוק האמריקני, בדגש על דגמי אמריקה הקלאסיים שיוצרו בשנות ה-70 של המאה הקודמת.

'ברוטלה 800 אמריקה' מתאפיין בסכמת צביעה ייחודית, בהשראת הדגל האמריקני כמובן ובצבעי כחול, אדום ולבן.

על מיכל הדלק ניתן לראות את שם היצרנית ואת מוטיב "כוכבים זרועים" שלקוח מדגם 750S משנת 1973, ימי הזוהר והתהילה של MV. על הכנף הקדמית טבוע לוגו MV בקטן, ועל הכנף האחורית ומסגרת הרדיאטור טבוע לוגו "America Special Edition".

דגם המחווה האמריקני של אגוסטה הוצג בסמוך ליום העצמאות האמריקני, אך יושק בפועל, וממש לא במקרה, בסבב האמריקני של אליפות הסופרבייק העולמית אשר יתקיים בסוף השבוע הקרוב במסלול לגונה סקה. לאחר מכן יוצע הדגם למכירה תמורת 14,918 דולרים. באותו אירוע, לא נשכח, יוצג גם דגם חדש של דוקאטי.

ככל שהמחווה הזאת מרגשת בל נשכח גם ש-MV מנסה לסחוט עוד קצת את הלימון עם דגמים קיימים מאחר ומצבה הכלכלי לא מאפשר לה, כך נראה, להשקיע משאבים בפיתוח דגמים חדשים.

כפי שכבר כתבנו כאן, אגוסטה "עושה לימונדה" גם עם מחלקת RVS שלה, ונראה שדגמים וגרסאות ייחודיים הם כרגע דרכה לרענן את ההיצע ולהגדיל, או לפחות לשמר, את כמות המכירות.

חג עצמאות שמח לאמריקה ומזל טוב לחמישים הרוכשים שיזכו לברוטלה בצבעי הדגל האמריקאי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד