מבקרים באיטליה? קפצו לתערוכה החדשה של דיינז

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברת הציודהמיגון מקיימת תערוכה בצפון איטליה, אותה היא מגדירה כ״ארכיון חיי של היסטוריית חליפות המיגון״. היא כוללת, בין היתר, יותר מ-500 חליפות מקוריות

אם במקרה תכננתם לנפוש בחופשת הקיץ בצפון איטליה, יש לנו אטרקציה מעולה עבורכם. חברת ציוד המיגון דיינז הכריזה השבוע על פתיחת מוזיאון חדש בעיר ויצ׳נזה, הנמצאת במחוז ונטו שבצפון ארץ המגף.

התערוכה, שזכתה לשם Dainese ARchivio, תציג את התפתחות החברה שמתמקדת בלבוש מגן לרוכבים – מהקמתה בשנת 1972 ועד להיום. על פי החברה, ״התערוכה תאפשר לערוך מסע – גם לאלו שאינם רוכבים – באמצעותו יוכלו המבקרים להבין כיצד השתנו טכנולוגיות המיגון. התערוכה כוללות מוצגים אינטראקטיביים, ויותר מ-500 חליפות מקוריות בהן ניתן לגעת״.

במהלך השנים, נגעה החברה האיטלקית במגוון תחומים. בשנת 1972 היא יצרה את מכנסי ה-MX, אלו מכנסי עור לרוכבים שהיו למכנסים הראשונים שלה. מאז היא יצרה גם לבוש מגן עבור רכיבה על סוסים, ענפי חורף ורכיבה על אופני הרים – ובשנת 2015 אפילו שלחה חליפה לחלל. אז היה זה האסטרונאוט הדני אנדרס מוגנסן, שיצא למשימה בת עשרה ימים בתחנת החלל הבינלאומית כשהוא לבוש בציוד של החברה. בנוסף, ניתן יהיה לפגוש בתערוכה גם חליפות שנוצרו עבור רוכבי מרוצים מפורסמים אשר התחרו עם ציוד המיגון של דיינז.

״התערוכה הזאת היא חלק ממפעל החיים שלנו״, אמר לינו דיינז, אחד ממייסדי החברה. ״מה שבנינו בויצ׳נצה זה לא מוזיאון – זה ארכיון מתפתח של חברה שמסתכלת לעבר העתיד״. מנכ״ל החברה כריסטיאנו סילי אף הוסיף: ״לחברה יש סיפור נהדר לספר, כזה שלא יכול להישאר נעול בתוך הארכיון הפרטי שלנו. עכשיו, עם הפרויקט הזה, כולם יוכלו להביט מקרוב על ההיסטוריה של החברה כמו גם על העתיד שלה״.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד