לקראת 2019: ק.ט.מ חושפת את דגמי המוטוקרוס החדשים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
גם דגמי המוטוקרוס של ק.ט.מ לשנת 2019 נחשפו, עם שדלה חדשה ושורת עדכונים מקיפה בעיקר לדגמי הארבע פעימות

לצד דגמי האנדורו שזכו לשינויים מינוריים יחסית, חשפה ק.ט.מ גם את דגמי המוטוקרוס המעודכנים לשנת 2019. במקרה של דגמי משפחת המוטוקרוס (וגם משפחת הקרוסקאנטרי המתבססת עליהם ומיועדת לשוק האמריקאי) מדובר השנה בשינויים מהותיים למדי, כאלו המביאים את האוסטרים להצהיר כי מדובר בדור חדש. האמנם?

בק.ט.מ טוענים ש-60% מהרכיבים של דגמי 2019 למבוגרים, הן הארבע -פעימתיים (250, 350 ו-450 סמ"ק) והן הדו-פעימתיים (125, 150 ו-250 סמ"ק), הם חדשים. בראש ובראשונה מדובר בשלדה חדשה קשיחה ב-10% וקלה יותר ביחס לזו הקודמת, יחד עם שלדת הזנב שהוארכה ב-4 ס"מ כדי לסייע בחלוקת העומסים ולכבוד שנת 2019 נצבע דווקא בשחור ולא בכתום כבעבר.

מבנה השלדה יחד עם מיכל הדלק החדש אפשרו להצר את האופנוע וגם לשנות את מיקום המצננים לטובת מרכוז המאסה. המתלים מגיעים מבית WP כמון עם מזלג בהפוך בקוטר 48 מ"מ מלפנים ובולם PDS מאחור שקיבל שסתום החזרה חדש. תיבת אוויר ומסנן אוויר חדשים גם הם נכללים בחבילת החידושים ל-2019, אליהם מצטרפים גם מושב חדש בעל פסים נגד החלקה כמו בדגמי האנדורו ופלסטיקה חדשה עם גרפיקה עדכנית.

המנועים של דגמי 2019 נותרו בבסיסם זהים, אך נעשו מספר שינויים משמעותיים. דגמי הארבע פעימות קיבלו מערכת הזרקה משופרת עם גופי מצערת חדשים של קיהין בקוטר 44 מ"מ, אליהם מצטרף מצמד DS  חדש הבנוי לעומסים גבוהים יותר. מנוע ה-450 נהנה גם מראש חדש עם גל זיזים עילי יחיד וקל יותר בחצי ק"ג, מה שמאפשר לדברי ק.ט.מ תזמון מהיר יותר של השסתומים ושיפור התפוקה בסל"ד גבוה. מערכת הפליטה שונתה, כך שמעתה ניתן להחליפה מבלי צורך לפרק את הבולם האחורי.

דגמי השתי פעימות נשארו מוזני מאייד ולא עברו למערכת ההזרקה למנועי שתי פעימות אותה הציגה ק.ט.מ בשנה שעברה, כשלכבוד 2019 נעשה כיול מחודש למאיידים, מצמד חדש ותיבת הילוכים משופרת. שיווק  דגמי 2019 יחל בארה"ב בשבועות הקרובים, אך כרגע לא ידוע עדין מתי ינחתו גם בישראל.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד