למי שכבר יש לו הכל: הארלי מצופה זהב ויהלומים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברת שעונים שוויצרית בנתה הארלי סופטייל ייחודי בציפוי זהב, כסף ויהלומים יוקרתיים. ככל הנראה מדובר בהארלי היקר ביותר היסטוריה

חברת השעונים והתכשיטים השוויצרית בוצ׳רר, בשיתוף פעולה עם סדנת האופנועים המקומית בונדרבייק, טוענת כי היא יצרה את האופנוע היקר בהיסטוריה. מדובר בהארלי דיווידסון סופטייל אס, מצופה זהב ומשובץ יהלומים כמו שעוני החברה היוקרתיים

האופנוע, המכונה הארלי דיוידסון Blue Edition, מתומחר ב-1.79 מיליון דולרים. מדובר ביצירה חד פעמית שהושקעו בה כ-2,500 שעות עבודה רובן עבודת יד קפדנית. אז מה יש באופנוע המפואר הזה? קודם כל, הצבע שלו הוא כבר משהו שלא רואים כל יום. האופנוע כולו צופה בכסף, כשלאחר מכן כוסה בשש שכבות של צבע כחול מיוחד בשיטה סודית כדי להשיג את אפקט העומק.

בין היתר, על חלקי הכלי מותקנת כמה טבעות יוקרתיות: האחת מותקנת על הכידון, השנייה על המזלג והשלישית בצד השמאלי של מיכל הדלק. בנוסף, על גוף האופנוע ישנה כיפת זכוכית ממוגנת השומרת על טבעת עם יהלום 5.40 קארט. תא מיוחד שכזה שומר גם על שעון יוקרתי של החברה השוויצרית, ומותקן בצד הימני של מכל הדלק.

מלבד זאת, האופנוע כולל חלון מיוחד החושף את פעולת מערכת התזמון, מערכת פליטה מצופה זהב  ומסך לד החסין לחום. לפי שתי החברות, השיפוץ הכולל לסופטייל אס הזה לקח כמעט שנה. אם ימכרו את האופנוע המחיר הנקוב ספק אם יגיעו לכיסוי ההוצאות של יצירת אופנוע סופר מושקע שכזה, אבל דבר אחד בטוח, הוא הצדיק את ההשקעה מבחינת יחסי ציבור ופרסום עבור המותג.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד