לידיעת המטיילים: סיטרואן חשפה קראוון ממונע עם מקום לשני אופנועים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית הרכב הצרפתית בשיתוף פעולה של חברה לבניית מרכבים חשפו קראוון ממונע בעל ארבעה מקומות שינה ומקום לשני אופנועים. המחיר צפוי להתחיל בכ-52 אלף דולר

עונת הקיץ היא כידוע עונת החופשות והטיולים, ומי שהזדמן לו לבקר באירופה בתקופה זו יודע שזו גם עונת הקרוואנים, אחת מצורות הטיולים הפופולאריות ביותר ביבשת. לאור הפופולאריות של קרוואנים ממונעים ולכבוד תערוכת הקראוונים של דיסלדורף (אחד מהאירועים הגדולים בתחום) חשפה יצרנית הרכב הצרפתית סיטרואן רכב-קרוואן חדש שקורץ לא רק למטיילים, אלא גם לרוכבים.

הקרוואן הייחודי נבנה על בסיס הגאמפ'ר, הואן המסחרי הגדול של סיטרואן, בשיתוף חברת ציוד השטח הגרמנית פליקסבו כך שיוכל להכיל שני אופנועים בתוכו. בחלקו האחורי של הקרוואן, היכן שבדרך כלל הייתם מצפים למצוא מרחב מחייה כלשהו, נמצאת כננת חשמלית המרימה את האופנועים לאכסונם הבטוח. עם זאת, בעת אחסון האופנועים מחוץ לוואן – ניתן לפתוח באזור המוקצה להם מזרון זוגי.

מלבד המזרון הזוגי הנפתח, בקומה השנייה המתרוממת של הקרוואן ישנו מזרון זוגי נוסף, מה שהופך אותו מתאים ללינה של ארבעה מבוגרים. בנוסף, הוואן כולל את רוב הכלים הנדרשים ללינה מפוארת בשטח – ובהם כיור, מקרר קטן, כיריים ושולחן מתקפל, כשבשפע ארונות וחללי האכסון ניתן למקם כלי עבודה לתחזוקת האופנועים. עם זאת, בשל אזור אחסון האופנועים – החברות נאלצו לוותר על התקנת שירותים ברכב.

בנוסף, החברות טוענות כי ניתן להשתמש בוואן גם כרכב עבודה. כך, באם אופנועים לא מאוחסנים בחלקו האחורי – ניתן לשים על הרצפה השטוחה משקל רב של כל מה שניתן לשאת. גם מרבית הרהיטים שנמצאים בוואן ניתנים לניתוק, במה שמאפשר מרחב אחסון רב יותר לצורכי עבודה.

הרכב עצמו יגיע עם מנוע דיזל המספק 160 כ"ס, והוא יצויד במערכת ניווט לוויינית, מכשירי סיוע בחנייה ומכשור לסיוע בנסיעה הררית. מחירו הצפוי של הקרוואן אמור להתחיל בכ-52 אלף דולר לפני תוספות ואפשרויות התאמה אישיות, שהם כ-200 אלף ש"ח. אלא שבישראל מוכת המיסים מחירו של ואן זה במידה והיה משווק כאן היה כפול. לפחות בינתיים לא הוכרז על תאריך יציאה לשוק, אבל הוא כבר גורם לנו לפנטז על טיול רכיבה ברחבי אירופה.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד