טסים לניו-יורק? תנו ביקור בסוכנות החדשה והייחודית של דוקאטי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה האיטלקית פתחה לאחרונה חדר תצוגה מפואר בשכונת סוהו היוקרתית. גם אם לא תרכשו שם אופנוע, לפחות תוכלו להביא מזכרת נחמדה לילד

החופש הגדול מתקרב, וייתכן שחלק מאתנו ייעלה על מטוס עם הילדים לניו-יורק. ככל הנראה בתקרו בסמלים הגדולים של העיר כמו פסל החירות ובניין האמפייר סטייט, ומן הסתםתעשו הרבה שופינג, אך עכשיו יש לכם אטרקציה חדשה ואופנוענית בעיר.

לפני כחודש, פתחה דוקאטי בשכונת סוהו היוקרתית אולם תצוגה מיוחד שעוצב בקפידה. על פני שטח של כ-700 מטר מרובע, תמצאו את כל דגמי האופנועים של דוקאטי, כמו גם אביזרים, מרצ׳נדייס וביגוד.

המקום עצמו מעוצב כפי שרק חנות ניו-יורקרית יכולה להיות מעוצבת – עם דגש ענק על אורבניות. כך, בחנות שכתובתה היא השדרה השישית מספר 155, תמצאו לאונג׳ יוקרתי ללקוחו,ת כמו גם מומחים שחיים ונושמים דוקאטי. הם, ממש בדומה למומחים שאפל מעסיקה בחנויות שלה, ישמחו לשוחח אתכם ולהסביר לכם על הדגמים השונים.

״הפתיחה של החנות המיוחדת הזאת מייצגת את ההתקדמות שלנו בהליך שיפור הרשת בעולם״, אמר מנכ״ל דוקאטי קלאודיו דומניקאלי בהודעה שהוציא לעיתונות. ״הרוכבים כאן בניו-יורק הם רוכבים בעלי תשוקה עזה לגבי הכלים שלהם. תנאי השטח בסביבת העיר הם מאוד מגוונים – מהרכיבה העירונית עצמה ועד לרכיבת שטח במרחק של כמה שעות״.

עוד הוסיף המנכ״ל דומניקאלי: ״אנחנו בדוקאטי מרגישים שחדר התצוגה החדש שלנו יהיה מקום מפגש לרוכבים בכל רמה. הם יוכלו להתאסף כאן, לייצר קהילה ולהתנסות בדגמים החדשים שלנו – כל זאת בחלל יפיפה ממנו יוכלו לצאת ליהנות ולרכב"

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד