טום קרוז נשאר נאמן לקאוואסאקי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
צילומי פפרצ׳י חושפים כי השחקן ירכב על קאוואסקי H2R בסרט ההמשך ללהיט "אהבה בשחקים" משנת 1985. תאריך היציאה של הסרט לא ידוע

ב-33 השנים הארוכות שעברו מאז יצא הסרט ״Top Gun״ (או ״אהבה בשחקים״ לפי התרגום העברי) לאקרנים – המון השתנה בשוק האופנועים. באותו סרט מיתולוגי מ-1985, כוכב הסרט טום קרוז הצטלם על אופנוע קאוואסאקי GPZ900 שזכה ללא מעט זמן מסך. זה היה אחד האופנועים הכי מרשימים ומהירים של אותה תקופה, עם 113 כוחות סוס, מה שבהחלט התאים למוטו של הגיבור בסרט אותו גילם קרוז: "I have the need. the need for speed".

כעת, באיחור ניכר, קרוז מצלם סרט המשך שצפוי להיקרא ״טופ גאן: מאבריק״. בסרטון פפרצ'י שהעלה לאחרונה אתר הרכילות האמריקאי TMZ נראה מי שהוא ככל הנראה קרוז, רוכב על אופנוע בשטח בסיס צבאי בקליפורניה.

למרות שהסרטון צולם ממרחק ניכר, קרוז ככל הנראה רוכב בסרט החדש על כלי יפני נוסף. לפי הערכות, מדובר בקאוואסאקי נינג׳ה H2R. מדובר בדגם הקצה של דגם ה-H2 המוגדש של החברה, עם כ-300 כ"ס במקום רק 210 כ"ס בגרסה הרגילה. מן הסתם מדובר גם באחד האופנועים המהירים ביות בייצור סדרתי, מה שמהווה סגירת מעגל מושלמת לאותו GPZ900 מהסרט המקורי.

שני הכלים היפנים הללו הם לא היחידים בארכיון האופנועים הקולנועיים של קרוז. בשנים האחרונות, במסגרת סדרת הסרטים ״משימה בלתי אפשרית״, קרוז רכב בעיקר על כלים אירופאיים. בין היתר, הוא הופיע בסדרה רכוב על ב.מ.וו S1000RR ועל טריומף ספיד טריפל.

לפי הערכות שונות, הסרט השני בסדרת ״טופ גאן״ נמצא כעת בשלב הפוסט-פרודקשיין, אך לא ידוע מתי הוא יצא לאקרנים. הפקתו החלה בשנת 2010, אך נקטעה בנסיבות מצערות כשבמאי הסדרה טוני סקוט התאבד בשנת 2012. מי שהחליף אותו בתפקיד הבמאי הוא האמריקאי ג׳וזף קוסינסקי, שעומד בין היתר מאחורי סרט המדע הבדיוני מ-2010 ״טרון: המורשת״.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד