חשבונות האינסטגרם הלוהטים לרוכבים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הדרך המשולמת להעביר את השבוע במשרד עד לרכיבה של הסופ״ש היא באינסטגרם. שמונת העמודים הלוהטים בעולם לשמונת ימי החנוכה

זה הזמן לנצל את זה שהילדים בחופשה, לגרור אותם מהטלוויזיה ולשאול אותם שאלה סופר-חשובה: איך לעזאזל משתמשים באינסטגרם? הרשת החברתית לשיתוף תמונות שנמצאת בבעלותה של פייסבוק מציעה אינסוף עמודים בנושאי אופנועים, שהם למעשה הדרך המשולמת להעביר את הזמן בעבודה עד הרכיבה של הסופ״ש. בהתאם לכל קלישאות חנוכה, TheDoo סוקר את שמונת עמודי האופנועים הבולטים באינסטגרם.

BIKE EXIF: לאחד הבלוגים הגדולים בעולם האופנועים יש גם פרופיל אינסטגרם יפיפה. תוכלו למצוא שם תמונות מקצועיות של האופנועים החדשניים והמיוחדים בעולם, בעיקר כאלה שצריכים להיות ממש עשירים וממש מקושרים כדי להשיג.

The Throttle Dolls: חשבון האינסטגרם של שלוש רוכבות מסידני ומקופנהגן מלא בתמונות שלהן על מגוון אופנועים. המשיכה העיקרית שלהן היא לכל דבר שקשור בתרבות אופנועים וינטג׳ית ורטרואית. נסו את מזלכם.

CAFE RACERS OF INSTAGRAM: אם אתם מכורים לקפה רייסר, כניסה יומית לחשבון הזה תסדר לכם את המנה. את כל התמונות בחשבון הם אוצרים מרחבי האינסטגרם, כך שגם לכם יש סיכוי להופיע בעמוד.

IRON AND AIR: המגזין האיכותי מחזיק בחשבון אינסטגרם ובו תמונות מהממות של כל מה שקשור באופנועים ובלייף סטייל הקשור אליהם. ממחוות מיוחדת ועד נופים נדירים – כאן תמצאו את זה.

The Distinguished Gentleman’s Ride: פעם בשנה אלפי רוכבים מסדרים את השפם שלהם, שמים פפיון ועולים על האופנוע כדי לגייס כסף לבריאות הגבר. כאן אפשר לעקוב אחרי הפעילות של העמותה הזאת ולפתח קנאה קינקית לשפמים מיוחדים.

Bikers Of Instagram: שם העמוד מסכם טוב את הקונספט – מעין מרכזיה בה עוברות אינספור מהתמונות הבולטות ברשת. כמעט 900 אלף עוקבים לא טועים.

The moon and back via @aaronbhall #bikersofinstagram

A post shared by Everything Motorcycle (@bikersofinstagram) on

WOMENS MOTO EXHIBIT: פרופיל נשי נוסף, שמנסה לערער על המגדריות בתחום. מעל ל-100 אלף עוקבים נמצאים שם בשל הסיבות הנכונות. טוב, לפחות ככה אנחנו מקווים.

Cold as hell but don't give a furk #WomensMotoExhibit #hondacb #Caferacer

A post shared by Lanakila MacNaughton (@womensmotoexhibit) on

Drop Moto: למי שהניוזלטר השבועי של החברה לא מספיק, עמוד האינסטגרם הזה יספק את הכמיהה לתמונות מקצועיות ומיוחדות לאורך כל השבוע.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד