זה מה שהרוכבים האמריקאים רוצים לכריסמס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ממשקפי רכיבה, דרך מטענים ניידים ועד סבון טבעי - חג המולד מתקרב ומכורי הרכיבה האמריקאים יודעים בדיוק מה הם רוצים. נסו לבקש את זה לחנוכה

בין חג ההודיה לכריסמס, האתרים האמריקאים לרוכבי אופנועים נמצאים במניית קניות. גם אם לא תתעוררו בעוד כשלושה שבועות מוקדם בבוקר כדי לראות מה סנטה השאיר לכם מתחת לעץ האשוח, ערכנו עבורכם את רשימת המתנות השוות לעונת החגים, כפי שמתשקף בסקירות של ״סייקלוורלד״ ו״מוטורסייקליסט״. אולי אם תבטיחו לבת או בן הזוג שלכם שלא תאכלו השנה כל כך הרבה סופגניות, תזכו גם אתם למתנה מפתיעה.

ב״מוטורסייקליסט״ רומזים לסנטה כי כל רוכב ישמח למשקפי רכיבה של אוקליי, במחיר של 106 דולר. הם מגיעים עם עדשות רחבות ועמידות בפני שריטות, כמו גם טכנולוגיה מיוחד למניעת הצטברות אדים. עוד ממליצים באתר על כלי קטן ליישור שרשרת ההינע של חברת מושון פרו, שייעלה כ-14 דולרים למי שיחליט לפנק אתכם על פי מצוות הגויים. מוצרים נוספים עליהם ממליצים באתר הם סבון טבעי להורדת כתמי גריז ושמן בעלות של עשרה דולרים; ומברג כיס בעל ראשים מתחלפים, בעיצוב מודרני ובעלות של 75 דולרים.

סבון טבעי להורדת כתמי גריז ושמן (תמונה: אמזון)

ב״סייקלוורלד״ הלכו השנה על המלצות למתנות שפחות קשורות לאופנוע עצמו, ויותר לחווית הנהיגה והנוחות שלה. כך, באתר ממליצים על מטען נייד מבית אנקר, שתמורת 42 דולרים ולאחר שתטעינו אותו עשר שעות, יספק לכם שבע הטענות מלאות לאייפון. עוד ממליצים שם מצלמת הגו-פרו הירו 5, שהיא אמנם לא הדגם העדכני ביותר של חברת האקסטרים, אך מוצעת במחיר אטרקטיבי יחסית של 400 דולרים.

גו-פרו הירו 5 (תמונה: גו-פרו)

למי שחושב שסנטה יסלח לו על טהרנות, ולא מוכן להתפשר על מתנה שאינה קשורה נטו לאופנע, באתר מציעים מנעול לגלגל של חברת קסנה, שתמורת 76 דולרים גם יצפצף במקרה שמישהו ינסה לגנוב את האופנוע היקר שלכם. כן הם ממליצים על מד האוויר הדיגיטלי של חברת מושן פרו, העולה כ-90 דולרים; ועל ספוגי קסדה של המותג V2 אותם תוכלו לרכוש תמורת 4.95 דולרים בלבד.

מנעול של קסנה (תמונה: אמזון)

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד