וולנטינו רוסי חוזר למסלול המרוצים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שלושה שבועות אחרי ששבר את רגלו, ינסה הרוכב האיטלקי להתחרות בסוף השבוע הקרוב

שלושה שבועות לאחר ששבר את רגלו, תשע פעמים אלוף העולם, ולנטינו רוסי, הוגדר כשיר להתחרות במרוץ הקרוב בספרד.

לפי כשלושה שבועות התבשרנו כי רוכב המוטוג'יפי האיטלקי, ולנטינו רוסי, שבר את רגלו במהלך רכיבת שטח. רוסי נותח באותו היום והערכות הרופאים היו כי ידרשו בין 30 ל-40 ימים להחלמתו של רוסי. אלא שרוסי הצליח להפתיע את כולם ולעבור את מבחן הכשירות כבר לסבב הקרוב שנערך בסוף השבוע במסלול מוטורלנד אראגון שבספרד.

רוסי ביצע רכיבות מבחן במסלול מיזאנו על גבי ימאהה YZF-R1 בימים שני ושלישי השבוע ועל סמך רכיבות אילו החליט כי ינסה להתחרות כבר בסוף השבוע. הוא הגיע למסלול הספרדי, שם עבר בהצלחה את מבחן הכשירות של רופא המסלול, מה שנותן לו אישור רשמי להתחרות בסבב הקרוב.

קבוצתו של רוסי, מוביסטאר ימאהה, הודיעה מבעוד מועד כי בסוף השבוע הקרוב יירכב במקומו של רוסי הרוכב ההולנדי מייקל ואן דר מארק, שרוכב עבור קבוצת ימאהה באליפות הסופרבייק העולמית. אלא שרוסי הצליח להפתיע בקצב התאוששות מרשים ואם אכן יצליח לרכוב בסוף השבוע, ייאבד ואן דר מארק את הזדמנות להחליף את רוסי ולרכוב על אופנוע מוטוג'יפי.

אימון הקטגוריה הבכירה יתקיים היום בשעה 10:55 שעון ישראל, אז ירכב רוסי לראשונה על אופנוע מוטוג'יפי מאז הפציעה. לאחר מיכן יחליט האם מתכוון לרכוב במהלך כל סוף השבוע ולהתחרות ביום ראשון או לבחור במנוחה והתאוששות ולתת לואן דר מארק למלא את מקומו.

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד