הרוכבות הבריטיות רוצות יחס שווה מתעשיית האופנועים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בשבוע שעבר נערך אחד מכנסי הרכיבה הנשיים הגדולים בעולם. למרות הצמיחה במספר הרוכבות נשמעה לא מעט ביקורת על יחס התעשייה: ״אנו לא רק אלו שישובות מאחורי הרוכב״

מפגשי רכיבה או תצוגה של אופנועים הם דבר שקורה כל הזמן. עם זאת, מפגשים כאלה שמיועדים אך ורק לנשים הם דבר נדיר יותר, אם כי בשנים האחרונות קמים עוד ועוד מועדוני רכיבה לנשים בלבד, כשבנוסף מצוין מידי שנה "יום הרוכבת הבינלאומי" לעידוד הרכיבה בקרב נשים.

חד המפגשים המרשימים ביותר נערך בשבוע שעבר בשרופשייר שבמערב בריטניה, הנחשב שבאופן מסורתי לגדול בעולם. בשנה שעברה נכחו בכנס 1,132 נשים, במה שהיה מפגן הרכיבה הנשי הגדול בהיסטוריה של אנגליה. השנה מזג האוויר הגשום-אך-חם השאיר מבקרות רבות בבית. 443 נשים הגיעו בסופו של דבר לאירוע, והיה להן לא מעט מה להגיד על היחס של תעשיית האופנועים אליהן.



״אנחנו רוצות להוכיח לתעשייה את המציאות של נשים רוכבות״, אמרה לאתר Motorcyclenews אחת ממארגנות הכנס, שרי וולף. ״אנחנו רוצות שהם יתייחסו אלינו כרוכבות רצינות, לא סתם כאלו שיושבות מאחורי גבר רוכב. יצרני האופנועים צריכים לדעת שגם אנחנו רוכשות כלים, ולהתייחס לכך בהתאם״.

אחרי דברי הביקורת, נשמעו דברים חיוביים על האירוע עצמו. ״זה ממש מגניב שיש לי את הזכות לקחת בזה חלק״, אמרה הרוכבת ההרפתקנית סטף ג׳וונס. ״זה כיף לראות שיותר ויותר נשים נכנסות לתחום הרכיבה. היה במפגש הזה הכל – מאופנועי על ועד כלים בנפח של 125 סמ״ק. זה מעיד על הצמיחה העצומה בכוח שלנו, ועל הפוטנציאל שיש לנו בתעשייה״.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד