הצ׳ופר שהמיס את ליבו של סטיב מקווין

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בשנותיו האחרונות, השחקן ההוליוודי סטיב מקווין נהיה אובססיבי לגבי צ׳ופר יפיפה המבוסס על אינדיאן משנת 1947. לבסוף, הוא הצליח להשיג אותו

סטיב מקווין, ״מלך הקול״, הוא סופרסטאר מתור הזהב ההוליוודי שאהב אופנועים באופן קיצוני כדרך חיים. כשלא היה בימי צילומים, הוא היה יוצא לטיולי רכיבה ארוכים במדבר, וגם סרטיפ ״יום ראשון הגדול״ או "הבריחה הגדולה" הראה עד כמה השחקן המפורסם אוהב את עולם הדו-גלגליים.

במגזין Cycle World ערכו לאחרונה כתבה מיוחדת על אופנוע שמקווין אהב במיוחד בשנות חייו האחרונות. מדובר בצ׳ופר המבוסס על אופנוע אינדיאן משנת 1947, שכונה ״דה בלוב״ על שם סרטו הראשון, ונבנה עבורו על ידי חברו ג׳יי.די קמרון.

על פי הכתבה, מקווין ניסה להשיג את האופנוע המדובר במשך שש שנים. בגיל 47, אחרי 20 שנות משחק וכשהוא סובל מדכאון, מקווין נהיה די אובססיבי לגבי האופנוע הזה. למרות שהוא יוכל היה הרשות לעצמו לרכוש כמעט כל אופנוע שיצא לשוק – הוא רצה דווקא בזה. הוא רצה אופנוע בעל מראה קשוח, שיעזור לו להתחמק מההמון אל עבר המדבר.

למעשה, הראשון שהחזיק באופנוע היה אותו ג׳יי.די קמרון. במשך שש שנים מקווין ניסה לשכנעו למכור לו את הכלי, אך זה סרב. משראה את מצבו הנפשי הרעוע, הוא הסכים לבנות לו אופנוע דומה – עם כמה שינויים. כך, לאופנוע של מקווין נוסף אגזוז מכרום, מקום לשק שינה וידיות לא תואמות בכוונה.

עם מותו ממחלת הסרטן בגיל 50, השאיר מקווין עשרות רבות של אופנועים ורכבים נדירים בהאנגר בקליפורניה. חלק משמעותי מהאוסף שלו נמכר במכירות פומביות לאחר מותו, אך האופנוע המדובר הועבר למוזיאון האופנועים הלאומי שנמצא במדינת איווה, שם הוא מוצג עד היום.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד