הצצה ראשונה לק.ט.מ 790 אדוונצ'ר R

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
עוד בטרם החשיפה הרשמית, ק.ט.מ עורכת תצוגת יכולת של ה790 אדוונצ'ר R החדש בראלי האדוונצ'רים בסרדיניה אותו ערכה ללקוחותיה, ומשחררת אודותיו פרטים ראשונים

ק.ט.מ ממשיכה לטפטף פרטים ורמזים על ה-790 אדוונצ'ר המסקרן, אותו תחשוף רשמית בתערוכת מילאנו הקרובה. העניין הגדול נוצר סביב הבייבי אדוונצ'ר הקטום כאשר אישרה ק.ט.מ כי תביא לייצור את ה-790 אדוונצ'ר R, אשר שהוצג כקונספט בחודש נובמבר של השנה שעברה. לפני מספר חודשים פרסם, בטעות או במכוון, רוכב האנדורו הרשמי של ק.ט.מ כריס בירץ' בעמוד הפייסבוק שלו תמונה שלו על גבי ה-790 אדוונצ'ר החדש, שלמעשה שחשפה אותו בתצורה כמעט סדרתית כשהוא רומז שכבר רכב ובחן את האופנוע.

כעת כבר אפשר להגיד כי האופנוע כבר מוכן לגמרי, כשלמרות שטרם הושק רשמית, ערך טבילת שטח ראשונה בסבב ראלי האדוונצ'ר של ק.ט.מ שנערך לפני מספר ימים בסרדיניה ובו נטלו חלק 150 בעלי אופנועים מסדרת האדוונצ'ר של היצרן האוסטרי. על האופנוע שהשתתף במסע רכב אותו כריס בירץ' המחזיק בשמונה תארי אליפויות אנדורו. ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר R אמנם הופיע לאירוע שהוא תחת הסוואה המסתירה חלק ממכלולים כמו גם את סכמת הצביעה הסופית, אך בק.ט.מ נדבו מעט פרטים טכניים רשמיים לגביו.

כנרמז משמו יעשה האופנוע שימוש ביחידת הטווין המקבילי המשמשת גם את הדיוק 790, עם כיול וניהול מותאם למשימות ואופי האופנוע. המתלים יהיו מתוצרת WP עם כוונון מלא מלפנים ומאחור, כאשר הבולם האחורי יהיה מסוג PDS המוכר מאופנועי האנדורו של ק.ט.מ.

הבלמים יכללו קאליפרים ראדיאלים עם ארבעה בוכנות ומערכת ABS, שלה מצב פעולה המתאים לרכיבה בשטח. ואם כבר נגענו בעניין האלקטרוניקה, הרוכב יוכל לבחור בין מספר מצבי כיול למנוע ולמצערת, כולל מצב המותאם לרכיבת שטח וחבילת עזרי רכיבה אלקטרונים ובהם מערכת בקרת משיכה מתקדמת המתחשבת גם במצב ההטיה של האופנוע. לקינוח מציינים בק.ט.מ כי טווח הרכיבה של האופנוע יעמוד על לפחות 400 ק"מ, מה שיאפשר לצאת עימו לטיולים ארוכי טווח.

בק.ט.מ מציינים כי האופנוע שלקח חלק באירוע הוא 790 אדוונצ'ר R, כלומר הגרסה הקרבית והמאובזרת של האופנוע. עם זאת, למרות שלא נמסרו פרטים או אישור רשמי, יתכן שאל גרסת ה-R צפויה להצטרף גם גרסה סטנדרטית ומוזלת עם מכלולים פשוטים ביותר, בדיוק כפי שדגם ה-1090 אדוונצ'ר משווק בגרסה רגילה ובגרסת R קרבית. את התשובה אם אכן תופיע גרסה סטנדרטית לצד דגם ה-R נקבל ככל הנראה בחשיפה הרשמית בתערוכת מילאנו הקרובה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד