הכי חזק שיש: קאוואסאקי נינג'ה H2 מקבל תוספת כוח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לקראת שנת 2019 מקבל אופנוע העל של קאוואסאקי שורת עדכונים כשגולת הכותרת: ההספק המרבי צמח ל-231 כ"ס!

כמעט 4 שנים חלפו מאז היממה קאוואסאקי את עולם האופנועים כשהציגה את הנינג'ה H2 – אופנוע ספורטיבי גדול וקיצוני עם מנוע בעל מגדש על, שנועד בראש ובראשונה להוכיח שלקאוואסאקי יש את הכי גדול והכי חזק. הנינג'ה H2 הוצג בשתי גרסאות: גרסת R פסיכית ביצור מוגבל עם 310 כ"ס שנועדה לשבור שיאי מהירות, וגרסה מעודנת יותר עם הספק של 200 כ"ס בלבד שנועדה לקהל הרחב. למרות מחיר גבוה, זכה האופנוע להצלחה נאה, פחות בקרב משחיזים קיצונים ויותר בקרב מי שרצו אופנוע שרירים ספורטיבי שישפיל כמעט כל כלי רכב בתחרויות תאוצה (אלא אם מדובר בבוגאטי).

כיום כבר רוב אופנועי הספורט בקטגוריית הליטר (כולל קאוואסאקי ZX10 עצמו)כבר מתהדרים גם הם בהספק של 210-200 כ"ס, ודי שמטו את יתרונו היחסי של ה-H2 הגדול והכבד משמעותית. השנים שחלפו גם הצריכו גם עדכונים כדי לרענן את ה-H2 למרות שאין לו ממש מתחרים ישירים, לכן לקראת שנת הדגם 2019 עבר קאוואסאקי נינג'ה H2 שורת עדכונים מתבקשת.

בראש ובראשונה שודרג הספק המנוע ל-231 כ"ס, מה שהופך את את הנינג'ה H2 הסדרתי לאופנוע החזק ביותר כיום שניתן לרכוש בישר מהסוכנות. תוספת ההספק הושגה על ידי שיפור במערכת היניקה עם פילטר אוויר חדש ותיבת אוויר מוגדלת, מצתים חדשים ומחשב ניהול מנוע משופר.

באופן מפתיע לא בוצעו שינויים במערכת ההגדשה של המנוע, למרות שהדרך הקלה והפשוטה ביותר להפיק יותר כוח ממנועים אלו הוא על ידי העלאת יחס הגדישה, מה שאומר שתאורטית גם לאחר מסכת שיפורים זו ניתן לחלץ ממנוע הספק גבוה בהרבה, אך בקאוואסאקי נמנעו מכך כדי שיוכלו לעמוד בתקן יורו 4 המחמיר. מנוע גרסת ה-R נותר ללא שינוי.

בשני הדגמים מערכת הבלימה שודרגה, ומעתה מצויד קאוואסאקי נינג'ה H2 בקאליפרים משופרים וקלים יותר מתוצרת ברמבו עם 4 בוכנות כל אחד. מעבר לכך לא בוצעו שינויים מהותיים בשלדה ובמתלים, שימשיכו להתבסס על מזלג קדמי הפוך עם כוונון מלא ובולם אחורי TTX36 מתוצרת אוהלניס.

שינוים נוספים שבוצעו בדגמי 2019 הם התקנת לוח מחוונים דיגיטלי חדש בעל ארבע מצבי תצוגה שונים, מערכת תאורה ראשית בטכנולוגיית LED כסטנדרט ואפליקציה חדשה לטלפון הסלולרי באמצעותה ניתן לשלוט מרחוק בכיול האלקטרוניקה של האופנוע, כמו מצבי ניהול המנוע והמערכות האלקטרוניות השונות.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד