הונדה מציגה: CB150R ExMotion

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אופנוע נייקד קטן לשוק האסיאתי

לפני כארבעה חודשים, חשפה הונדה בתערוכת בנגקוק אופנוע קונספט מעניין בשם SS150 Racer. כעת חושפת החברה את הגרסה המוכנה לייצור בשם CB150R ExMotion המיועד בשלב זה לשוק האסיאתי המקומי בלבד.

הייצור בשנים האחרונות של דגמים המיועדים לשוק האסיאתי קבע עובדה כי ברוב המקרים היה המדובר בדגמים בנפחים קטנים בעלי מכלולים פשוטים, אך לא זה המקרה עם ה CB150R ExMotion. פירוש שם הדגם הוא קיצור הסלוגן "Life In Exciting Motion", החיים בתנועה מרגשת. הדגם החדש מקבל עיצוב ומכלולים ברמה גבוהה ונראה שהונדה לא חסכו כאן בדבר. האם ייתכן שהסטנדרטים בשוק הזה עולים? ייתכן וכן, ועל כך ניתן רק לברך.

האופנוע החדש מצוייד במנוע סינגל, מקורר נוזל, עם ארבעה שסתומים והזרקת דלק , כך שהוא אמור לעמוד גם בהתקנות הזיהום האירופאיות המחמירות. העיצוב מוקפד ולא רחוק מאוד מדגם הקונספט. ברשימת המכלולים ניתן למצוא מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ מלפנים, בלמי דיסק מלפנים ומאחור בקוטר 296 ו-220 מ"מ בהתאמה, צמיג אחורי ברוחב 150 מ"מ, אופציה למערכת ABS, לוח מחוונים עם מסך LCD ותאורת LED.

בשלב זה לא ברור עדיין האם תוצג גם גרסה שתתאים לדרגות הרישיון האירופאיות בנפח 125 סמ"ק. בקטגורית האופנועים העירומים בנפח 125 סמ"ק הונדה מציעה כרגע את דגמי CB125F ו-CBF125 בעלי מכלולים פשוטים ומנוע מקורר אוויר ואין לחברה דגם מודרני כמו CB150R. 

השאלה המעניינת, לאור העובדה ש-CB150R ExMotion מיוצר כבר במקור באיכות גבוהה לשוק האסיאתי, היא האם אנו חוזים במגמה חדשה שקובעת סטנדרטים כבר בשלב הייצור לשוק האסיאתי שעד כה התפשר על בינוניות לטובת מחיר והאם המגמה הזו תימשך?

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד