ההודים עוברים לירוק: רויאל אנפילד מפתחת אופנוע חשמלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האופנועים ההודית צועדת עם הזמן ומכריזה כי צוות קטן בבריטניה עובד על פיתוח של אופנוע חשמלי. בנוסף, עובדים בחברה כדי לעמוד בתקנות זיהום האוויר חדשות ומחמירות

יצרנית האופנועים ההודית רויאל אנפילד מפתחת אופנוע חשמלי – כך הודיע נשיא החברה רודראדג׳ סינג בשבוע שעבר. הוא אמר את הדברים במומביי, באירוע ההשקה של גרסת הפגסוס של אופנוע דגם הקלאסיק 500.

״פיתוח האופנוע החשמלי כבר נמצא בעיצומו״, אמר סינג. ״צוות מאוד קטן עובד על זה, והוא עושה את זה במרכז הטכנולוגיה שלנו בבריטניה. אנחנו חייבים לייצר אופנועים חשמליים כדי להישאר רלבנטיים בשוק המשתנה״.

עוד הוסיף סינג – העומד בראש החברה הטוענת כי היא יצרנית האופנועים הוותיקה בעולם מבחינת רציפות – כי ״אנחנו ככל הנראה נצטרך להסתכל על דברים באופן שונה כדי לפתח אופנוע חשמלי. אנחנו עדיין לומדים״. לפי הערכות שונות, האופנועים החשמליים של החברה יצאו לשוק רק בעוד ארבע עד חמש שנים.

מלבד זאת, סינג הצהיר כי החברה צפויה לרענן את מנועיה עד לשנת 2020, אז תכנס לתוקף רגולציה חדשה בהודו הנוגעת לזיהום אוויר הנפלט מכלים חשמליים. ״נצטרך לראות איך נהנדס מחדש את כלינו בשביל העתיד״, הוא הוסיף. ״זה יהיה קל יותר אם נצליח להתאים את עצמנו לסטנדרטים החדשים על בסיס הפלטפורמה הקיימת – אך אם נדרש לבנות פלטפורמה חדשה נעשה זאת״.

הרגולציות המתקרבות בהודו גרמו בשנים האחרונות להשקעה מתגברת בחברות תחבורה ירוקות. כך, לדוגמא, חברות כמו הירו, מוטוקרופ, באג׳ג׳ וטי.וי.אס השקיעו בשנים האחרונות כספים רבים ברכישת סטארט-אפים בתחום. עבור רויאל אנפילד לא מדובר בעניין של מה בכך, שכן אופנועי החברה מפורסמים בכך שלא צעדו עם הזמן, ונותרו נאמינים לטכנולוגיות ותיקות אך מוכחות. בשנים האחרונות משקיעים בחברה מאמצים רבים ברענון היצע הדגמים במודרניזציה שלהם, זאת כי להתחרות בצורה טוב יותר בשוק המקומי וגם לפרוץ אל השוק האירופאי האנין.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד