האם Touratech עומדת בפני פשיטת רגל?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ענקית הציוד הגרמנית המתמחה בעיקר באביזרים לאופנועי אדוונצ'ר הודיעה בסוף השבוע אחרון על חדלות פרעון

יצרנית הציוד והאביזרים הגרמנית המפורסמת טוארטק (Touratech) נחשבת כמובילה בתחומה, אך נקלעה לאחרונה למשבר כלכלי חריף.

בשנים האחרונות הולכת וגדלה הפופולאריות של אופנועי האדוונצ'ר למינהם, כשהם עונים על הצורך של רוכבים רבים בארץ ובעולם לכלים שיוכלו לגמוע מרחקים בנוחות וביעילות, יחד עם אורינטציית שטח מסוימת וזריזות שאינה קיימת באופנועי התיור הקלאסיים. בהתאם לפופולאריות של כלים אלו, גם שוק האביזרים הנלווים אליהם פורח, כשאחת החברות המוכרות והמצליחות בתחום היא Touratech הגרמנית המייצרת ציוד לאופנועים מאז שנת 1990.



בסוף השבוע האחרון התפרסמו במפתיע בעיתונות הגרמנית ידיעות כי טוארטק נמצאת במצב של חדלות פירעון על פי הודעה שיצאה ממחלקת הדוברות של החברה. על פי אותם דיווחים, למרות ההצלחה לה זוכה החברה ומוצריה בנישה המשגשגת של אופנועי האדוונצ'ר, נקלעה החברה לקשיים עקב עיכוב במעבר למרכז לוגיסטי חדש. הדבר גרם לדחיה באספקת חומרים לייצור ובביצוע הזמנות, מה שהוביל לפגיעה משמעותית בתזרים המזומנים של החברה. עם זאת, טוארטק עדין רחוקה ממצב של פשיטת רגל והצליחה לשלם את משכורות העובדים. המשמעות היא שנכון לעתה ההכרזה על חדלות פירעון היא בעיקר בעלת משמעות משפטית, כשבזכות הכרזה זו תוכל החברה לקבל הגנה מפני נושים.

המפיצים של החברה, שלה קטלוג מוצרים מקיף של למעלה מ-400 עמודים, הודיעו כי הם ימשיכו נכון לעתה במתכונת פעולה רגילה ולא צפוי מחסור במלאי נכון לעתה. כיום מציעה טוארטק מגוון מוצרים ואביזרים משלימים ל-42 דגמי אדוונצ'ר שונים מתוצרת  BMW, KTM, הונדה, ימאהה, סוזוקי, קאוואסאקי וטריומף. כעת רק נותר לקוות שלמרות המצב הלא פשוט תצליח החברה לייעל את עצמה ולהשתקם מן המשבר.

בתחילת השנה הציגה טוארטק בשיתוף עם ב.מ.וו גרסה קרבית ל-R1200GS בשם רמבלר (Rambler) שגרמה לחובבי אדוונצ'ר רבים להתלבהות יתרה והראתה את יכולותיה של טוארטק. נקווה כי החברה תוכל להמשיך ולפעול. מצורף מטה סרטון המראה את טוארטק סקרמבלר:

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד