האם דוקאטי מתכננת חשיפה מוקדמת ליורש הפניגאלה?

דוקאטי פניגאלה R Final Edition
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שמועות בעיתונות האיטלקית רומזות כי בדוקאטי לא יחכו לתערכות מילאנו כדי להציג, לפחות באופן חלקי, את יורש הפניגאלה

כפי שדיווחנו בעבר, דוקאטי תחתום בקרוב פרק מפואר בהיסטוריה הדו-גלגלית שלה ותציג בקרוב סופרבייק חדש בעל מנוע V4 שירש את מקומו של הפניגאלה. בכך תחתום דוקאטי עידן ארוך ועתיר תהילה של שושלת אופנועי ה-L טווין המגיע עד ל-851 משנות ה-80', שושלת שביססה את החברה בצמרת מרוצי הסופרבייק.

החשיפה הרשמית של האופנוע החדש אמורה להיערך בתערוכת מילאנו בחודש נובמבר, אך על פי העיתונות האיטלקית, בדוקאטי כנראה לא יתאפקו עד אז. ההשערות אומרות כי דוקאטי תנצל את סבב ה-MOTOGP שיערך במסלול במיזאנו ב-7 ספטמבר כדי לבצע חשיפה מוקדמת.

אנשי השיווק של דוקאטי שלחו הזמנה לשמירת תאריך (Save the date) לעיתונאים רבים. בהזמנה נכתב 'The sound of a new Era', רמז למנוע V4 החדש. עם זאת, לא בטוח שדוקאטי יערכו חשיפה מלאה של האופנוע כולו, ויתכן מאד שיסתפקו רק בחשיפת מנוע ה-V4 החדש, בדומה לעבר בו חשפו את מנוע הפניגאלה לפני חשיפת האופנוע המלא.

עד אז הסקרנות סביב הסופרבייק החדש של דוקאטי הולכת וגוברת, וכך גם רסיסי המידע ותמונות הריגול המטופטפות לרשת. תהיו בטוחים שבאופנוע כל כך חשוב לתדמית של היצרן האיטלקי, שנכון לעתה נשאר תחת בעלות אאודי, ינצלו אנשי השיווק את כל הכלים כדי להשיג חשיפה מרבית, כמו גם לשדר עסקים כרגיל לתעשייה למרות אי הוודאות לגבי עתיד החברה שהתחולל לאחרונה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד