דוקאטי פאניגלה V4 מצטרף למשטרה הבריטית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סוכנות דוקאטי בממלכה המאוחדת תרמה אופנוע פאניגלה V4 לטובת המשטרה, אך הוא לא ישמש למרדפים אחרי עבריינים

לצי האופנועים של המשטרה הבריטית יש מצטרף חדש, וקצת מכעיס שהוא נמצא דווקא אצלם ולא בחניה שלנו. מדובר באחד האופנועים המדוברים של השנים האחרונות  – הדוקאטי פאניגלה V4 החדש. עם זאת, אופנוע העל הזה לא ייצא למרדפים מהירים אחרי עבריינים ברכבי הממלכה, אלא ישמש את תכנית ה-BikeSafe שמפעילה המשטרה באי.

האופנוע נתרם על ידי הנציגות המקומי של דוקאטי, והוא נצבע בצבעי הכחול-צהוב המזוהים עם המשטרה הבריטית על גבי הפלסטיקה הלבנה כרגע לא ברור האם המשתתפים בתכנית יזכו לרכוב באופנוע או שרק יזכו לראות מדריך מוסמך רוכב עליו – אך מה שבטוח שהכלי המהיר הזה ימשוך תשומת לב רבה לתכנית שמטרתה לעודד רכיבה בטוחה.

״העובדה שאנחנו מנהלים מערכת יחסים טובה עם חברת דוקאטי אומרת שיש לנו הזדמנות זהב ליצור מערכת יחסים גם עם הרוכבים״, אמר השבוע ראש תכנית BikeSafe ניק אדרלי. ״הדוקאטי פניגאלה V4 ממש מושך את תשומת הלב של הרוכבים. הם ירצו לבוא ליהנות מהאופנוע איתנו, במה שייתן לנו הזדמנות לדבר איתם וללמד איתם על רכיבה בטוחה״.

הדוקאטי פניגאלה V4 יצא לשוק בשנה האחרונה, והוא נחשב לאחד מאופנועים החזקים בהיסטוריה המיוצרים באופן סדרתי. הכלי המדובר הוא בעל מנוע בתצורת V4 ו-214 כוחות סוס. נפח המנוע שלו עומד על 1,103 סמ״ק ומשקלו היבש עומד על 175 ק"ג.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד