דוקאטי חושפת מהדורת 25 שנה למונסטר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בדוקאטי ממשיכים בחגיגות חצי היובל למונסטר וחושפים מהדורה מיוחדת על בסיס המונסטר 1200, לצידו של רוכב ה-MotoGP של החברה אנדראה דוביציוזו

בימים אלו מציינים בדוקאטי 25 שנים להולדת המונסטר, אופנוע הספורט-עירום שהציל את החברה מקריסה בתחילת שנות ה-90' והפך לאחד האופנועים המזוהים ביותר איתה. המונסטר הוליד גרר אחריו לא מעט חיקויים והפך לרב מכר, עם למעלה מ-325 אלף ייידות שייוצרו מנו עד היום. האבולוציה אותה עבר דוקאטי מונסטר ברבע המאה היא ארוכה למדי, עם דגמים וגרסאות רבים שהוצגו במהלך השנים כשכיום כוללת משפחת המונסטר שלושה גרסאות נפח/דגמים עיקריים: 797, 821 החדש וה-1200 הבכיר.

לכבוד חגיגות חצי היובל למונסטר מקיימת דוקאטי מספר אירועים חגיגיים ברחבי העולם, אך לא נמנע גם מהצגת מהדורה מיוחדת, צעד מתבקש למדי שכן ההיסטוריה של המונסטר מלאה בגרסאות ומהדורות מיוחדות. מהדורת ה-25 שנה מתבססת על המונסטר 1200 בגרסת ה-S הכוללת בולמי אוהלינס, בלמי ברמבו ועוד מספר גודיס שאינם קיימים במונסטר 1200 הבסיסי. את חשיפת המהדורה המיוחדת ביצעה דוקאטי בסוף השבוע האחרון לצידו של אנדראה דוביציוזו, רוכב ה-MotoGP הבכיר של החברה.

המהדורה המיוחדת מתאפיינת  בצביעה ייחודית לחלקי הגוף, בהם המסכה הקדמית, מיכל הדלק ויחידת המושב של המהדורה המיוחדת צבועים בצבעי אדום, לבן וירוק של הדגל האיטלקי – בהשראת המונסטר S4RS טסטה סטרטה טריקולור מלפני עשור. השלדה באופנוע צבועה בזהב, כמו גם החישוקים מתוצרת מרקסיוני.

המושב גם הוא ייחודי לגרסה זו, כשכיסויו עשוי משילוב עור ואלקנטרה בתפירה ידנית. מעבר לצביעה החיצונית יש למהדורה המיוחדת עוד מספר אלמנטים ייחודיים המבדילים אותה מיתר המונסטרים, כמו למשל מגיני בוץ ומגן חום לצינורות הפליטה מסיבי פחמן, גימור סיבי פחמן למתגי ההתנעה וגריפים שנלקחו מהפאניגלה 1299.

דוקאטי תייצר 500 יחידות ממהדורת ה-25 שנה, כאשר כל אופנוע יישא לוחית ממוספרת עם מספרו האישי בסדרה. מחירו של האופנוע לא פורסם, אך הוא צפוי להיות מעט גבוה יותר ממחירו של מונסטר 1200 S  העומד על כ-15 אלף דולרים.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד