בטא האיטלקית מתחילה גם היא לשווק בישראל את דגמי העדכניים לשנת 2022, מעט אחרי הוסקוורנה ושרקו שעשו זאת בשבוע שעבר. נכון לעתה מגיעים ארצה דגמי בטא RR בגרסאות הרגילות ושני דגמי האקסטריינר. דגמי RR Racing המאובזרים והקרביים יותר טרם נחשפו ולאחר שזה יקרה, אמורים להצטרף למבחר המקומי בהמשך הדרך.
כצפוי לאור המציאות העולמית, השינויים בדגמי 2022 מינוריים יחסית. כל הדגמים קיבלו כיול מתלים חדש יחד עם פלסטיקה וגרפיקה חדשים כמקובל כדי להבדילם מדגמי השנה שעברה. דגמי הארבע פעימות המגיעים בגרסאות 350, 390 ו-480 סמ"ק קיבלו לקראת 2022 מחשב ניהול חדש עם מפות הצתה עדכניות ויחסי הערה שונים לשיפור התגובות והורדת הכוח. כל דגמי הארבע פעימות יחד עם דגמי ה-250 וה-300 הדו-פעימתיים נהנים גם ממצמד חדש לטובת תפעול נוח וקל יותר. דגם ה-125 הדו-פעימתי מצידו קיבל ראש מנוע ושסתום כוח חדש לשיפור הכוח והגמישות.
יחד עם הגעת הדגמים העדכניים מכריזה היבואנית מטרו מוטור על הפיכת סוכנות מוטוריקה בהוד השרון לסניף הדגל של בטא בישראל ומרכז השירות הראשי, שם גם תיערך השקת הדגמים החדשים ללקוחות בשבוע הבא.
מחירי דגמי בטא 2020 בישראל:
בטא 125RR שתי פעימות – 51 אלף ש"ח
בטא 200RR שתי פעימות – 63 אלף ש"ח
בטא 250RR שתי פעימות – 63 אלף ש"ח
בטא 300RR שתי פעימות – 65 אלף ש"ח
בטא 350RR ארבע פעימות – 68 אלף ש"ח
בטא 390RR ארבע פעימות – 68 אלף ש"ח
בטא 480RR ארבע פעימות – 70 אלף ש"ח
בטא אקסטריינר 250 – 52 אלף ש"ח
בטא אקסטריינר 300 – 54 אלף ש"ח