ביזאר רוסי: הכירו את הטארוס 2X2

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
האופנוע הרוסי הזה אמנם מוזר למראה ומגיע בסך הכל למהירות של 35 קמ״ש, אך הוא יכול להכנס לתא המטען שלכם ולהתמודד באומץ עם מזג אוויר קיצוני

אופנוע רוסי הוא לא דבר של מה בכך, בטח אם הוא אופנוע שטח שמסוגל להתקפל לנשיאה בתא מטען. הכירו את הטארוס 2X2, המיוצר על ידי מוטווזחודי (Motovezedhody) בעיר קלוגה, רק כ-200 קילומטרים דרומית למוסקבה. החברה, שלא הרבה ידוע עליה, מייצרת אופנוע שטח לא סטנדרטי בכלל, הנוקט בגישה מיוחדת להתמודדות עם תנאי העבירות הקשים של רוסיה.

האופנוע עצמו הוא קטן מידות, מה שעוזר לשליטה בו בשטח. הוא שוקל 93 קילוגרמים בלבד וגובה המושב שלו עומד על בסך הכל 79 סנטימטרים. לפי אנשי החברה, הוא יכול להתמודד עם שלג בגובה של עד 45 סנטימטרים – עובדה שהרבה יותר רלבנטית לרוכבים הרוסים מאלו הישראלים – זאת בין היתר בזכות צמיגי בלון ענקיים והנעה לשני הגלגלים. 

האופנוע הרוסי מצויד במנוע הונדה GX-210 בנפח 210 סמ"ק, המיועד לשימוש כללי ומפיק 7 כ"ס צנועים. המנוע הקליל הזה מצויד בשני הילוכים, ויכול להביא את האופנוע למהירות מקסימלית של 35 קמ"ש. מיכל הדלק יכול להכיל ארבעה ליטרים בלבד, ומספיק לכשעתיים עד שלוש שעות עבודה בתנאי שטח קשים.

מה שכן ניתן לציין לטובת הטארוס היא היכולת לשאת אותו ברכב, וזאת על ידי קיפולו. אנשי החברה טוענים כי ברשותם פטנט ייחודי המאפשר פירוק של המזלג מהשלדה על ידי בורג אחד בלבד. אם רוצים להקטין את המידות עוד יותר – ניתן להוציא את האוויר מהגלגלים ולפרק גם את הכידון, מנשא הציוד האחורי והמושב.

כרגע האופנוע נמכר ברוסיה בלבד במחיר צנוע של 1,700 דולר, אך החברה מתכננת להפיץ אותו בהמשך גם באירופה ובארה"ב. אם אתם ממש חושקים באופנוע הביזארי הזה, ניתן כמובן לרכוש אותו ברוסיה ולדאוג לייבוא בעצמכם.

כל התמונות מתוך אתר החברה.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד