בדוקאטי מאשרים: נציג בעתיד קטנוע ואופנוע חשמלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בכיר בחברה מאשר כי קטנוע ואופנוע חשמלי בתכנון, אך לא לפני 2021

שמועות בעולם הרכב הן דבר שבשגרה, אך יש כאלו בעלות זנב ארוך במיוחד ואחת מהן היא כי יצרנית האופנועים האיטלקית, דוקאטי, תייצר קטנוע. כעת לראשונה ולאחר שנים של שמועות בכיר בחברה מציין כי אכן ייצור של קטנוע מתוכנן לעתיד, זאת ככל הנראה לצד אופנוע חשמלי.

בראיון שהעניק המנהל הכללי של דוקאטי מערב-אירופה, אדוארד לוטה (Edouard Lotthé) למגזין הצרפתי Moto-station, אישר לוטה כי דוקאטי תהיה חלק מתוכנית קבוצת פולקסווגן לעבור להנעה חשמלית, שמתוכננת להתבצע בתחום המכוניות עד שנת 2030. לוטה אמנם לא ציין פרטים מדויקים כמו לוח הזמנים מבחינת דוקאטי או איזה סוג של אופנוע חשמלי מדובר מבחינת קטגוריה, אך כשהארלי-דוידסון משתעשעת עם הרעיון של אופנוע חשמלי ואף יש לה כבר דגם מוגמר ומתפקד, קשה להיות מופתעים כי גם דוקאטי הולכת לכיוון זה.

צעד מפתיע יותר, עם זאת, הוא הכוונה של דוקאטי להיכנס גם לתחום הקטנועים, עובדה שגם כן אישר לוטה בראיון זה. כשנשאל האם החברה מתכננת להיכנס לתחום אופנועי הספורט הקטנים בנפח של 300-500 סמ"ק, השיב לוטה בשלילה אך ציין כי קטנוע כפתרון תחבורה עירוני קיים בתכנון. אם אתם ממש חפצים בקטנוע עם סמל דוקאטי, עם זאת, היינו ממליצים שלא לחכות, שכן אם אכן תציג היצרנית האיטלקית קטנוע, הדבר לא יתרחש לפני שנת 2021, אז ייכנסו לתוקפן תקנות הזיהום החדשות אירו 5.

לחובבי המותג החרדים לעתידה של החברה נציין כי יש בראיון זה גם צד חיובי. לוטה ציין כי החברה מתכננת להמשיך ולייצר את המנועים מקוררי האוויר של החברה כך שיעמדו גם בתקנות הזיהום החדשות שייכנסו לתוקף בשנת 2021, כך שהחברה דואגת לשמור על גם על המסורת למרות חוקי זיהום אוויר נוקשים.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

גלילה לראש העמוד