באיחור אופנתי: הקסדה החכמה של סקולי בדרך ללקוחות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לאחר עיכוב של כמה שנים, ואחרי שמצאה בעלים חדשים, חברת הקסדות החכמות סקולי החלה סוף סוף לשלוח את מוצריה ללקוחות

תחום הקסדות החכמות הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, עם לא מעט פיתוחים ומיזמים מעניינים הנמצאים בשלב מתקדם, כשעל לא מעט מהם כבר דיווחנו לכם בעבר. לפחות מיזם אחד כבר עבר את שלב הרעיון והגיע לשלב המעשי, אך גם זה לא התבצע באופן חלק.

מדובר בקסדה החכמה של סקולי (Skully), חברת הקסדות החכמות שאחראית לפיאסקו הגדול ביותר בתחום, שסוף סוף החלה לשלוח את הקסדות שלה ללקוחות – כך מדווח אתר הטכנולוגיה TechCrunch.החברה עלתה לכותרות בשנת 2014, אז גייסה 2.5 מיליון דולר באמצעות אתר מימון ההמונים אינדיגוגו, באחד הקמפיינים המוצלחים ביותר בהיסטוריה הקצרה של גיוס המונים. עם זאת, החברה פשטה את הרגל זמן קצר לפני צאת המוצר לשוק, במה שהותיר לא מעט אנשים שהסכימו להשקיע במוצר 1,800 דולרים מאוכזבים.

לפני קצת יותר משנה נרכשה החברה על ידי איוון קונטררס, מנכ״ל יצרניות האופנועים החשמליים גאסגאס (GasGas) וטורוט (Torrot), תמורת שלושה מיליון דולר. בינואר האחרון הכריזה החברה, שמותגה מחדש כ-Skully Technologies, כי תחל לשווק את הקסדות בקיץ 2018 – ואכן עמדה בהבטחתה באיחור קל.

הקסדה עצמה – ששמה המלא הוא Skully FENIX AR – עשויה מסיבי פחמן וכוללת משקף ערפל. בצד הטכנולוגי, היא כוללת מסך קטן בקדמת הקסדה, עליו ניתן להקרין הוראות רכיבה, כמו גם פיד וידאו המוזרם ישירות ממצלמה הממוקמת בגב הקסדה. עוד היא כוללת חיבוריות בלוטות׳ לסמארטפון של הרוכב, המאפשרת בין היתר שליטה קולית על פיצ׳רים מסויימים כמו נגן המוזיקה ותוכנת ה-GPS.

״אחרי שרכשתי את החברה, לא שיניתי את שמה כי אנשים אוהבים את המותג הזה״, אמר קונטררס ל-TechCrunch. ״זה מותג של לייף-סטייל. אנשים לא מחברים בין הניהול הרע שהיה לחברה בעבר לשם שלה״. עכשיו מה שנותר לקוות הוא שאחרי שהקסדה תגיע ללקוחות הם יהיו מרוצים מאיכותה, מה שיקדם אותנו עוד צעד קטן לקראת עידן שבו הקסדות החכמות יהיו על ראשו של כל רוכב.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד