אקשן על המרקע: דוקאטי סקרמבלר פוגש את ונום

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
בטריילר שיצא לסרט הקומיקס ונום מככב טום הארדי על גבי דוקאטי סקארמבלר 1100 החדש שמפגין את ביצועיו מול הרעים

אם אתם חובבי אופנועים וחובבי קומיקס, כדאי לכם לחכות לסרט Venom, כך עולה מהטריילר הרשמי של הסרט שפורסם לאחרונה. ממה שניתן לראות בטריילר (החל מהדקה 1:40) מדובר בדוקאטי סקארמבלר 1100 החדש, עליו רוכב גיבור הסרט במספר סצינות אקשן עתירות פעלולים. 

הסרט, הצפוי להגיע לישראל בתחילת חודש אוקטובר, מספר על עיתונאי חוקר בשם אדי ברוק, אותו מגלם השחקן טום הארדי, המנסה להחיות את הקריירה שלו עם תחקיר על תאגיד בשם ״עמותת החיים״. עם זאת, במלך התחקיר משתלט עליו באופן חלקי חייזר בשם ונום, הנותן לברוק כוחות על כל עוד ממשיך לארח אותו בגופו.

כחלק מההכנה לסרט, הארדי למד לרכב על אופנוע. הוא ככל הנראה לא עשה את הפעלולים המסובכים שניתן לראות בטריילר, אך השתמש באופנוע באמת. אחד הפעלולים המרשמים שנראה בטריילר – ואותו ככל הנראה לא מבצע הארדי בעצמו – הוא בו ברוק מאבד את האופנוע באוויר במהלך קפיצה – ולאחר מכן כוחות הוונום שלו תופסים את הכלי בעודו באוויר ומאפשרים נחיתה בטוחה.

זה לא סרט הקיץ היחיד בו מככב העונה אופנוע. בסרט החדש והשישי בסדרת משימה בלתי אפשרית מככב טום קרוז על גבי ב.מ.וו R nineT סקרמבלר, כשהוא משייט במהירות ברחובות פריז. הסרט עלה לפני כשבוע לקולנוע, וזכה לביקורות נלהבות.

סרט נוסף בו מככב העונה אופנוע הוא אנטמן והצרעה, שיצא לאקרנים לפני מספר שבועות. שם השפיע הפעלולן על ההפקה, כך שיבחרו בטריומף טרקסטון R. עם זאת, הוא לא דרש רק אופנוע אחד לצילומים אלא עשרה – וטריומף עצמה סייע להפקה להשיג את כל הכלים מסוכנויות מכירה שונות ברחבי ארצות הברית.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד