אף פעם לא מאוחר: החברים מברצלונה שהגשימו חלום ילדות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שני חברים הבטיחו זה לזה בגיל 18 שמתישהו הם יצאו למסע אפי על ב.מ.וו ישן. בגיל 37 הם הגשימו חלום

מתיאס קורי וגו׳אל אסטופה רכבו ביחד על קטנועים מגיל 16. השניים, שגדלו בברצלונה, היו החברים הכי טובים, ובערך בגיל 18 הם נשבעו בינם לבין עצמם: מתישהו נצא למסע אפי על שני אופנועי ב.מ.וו ישנים.

אלא שכרגיל, החיים היו יותר חזקים, והמתישהו הזה נדחה ונדחה. ג׳ואל ניסה לזכות בהכרה עולמית כדי-ג׳יי, ומתיאס עבר לניו-יורק, שם בנה פלטפורמה ליוצרים שנרכשה לבסוף על ידי ענקית התוכנה אדובי. גם אחרי הרכישה, כשמתיאס היה עם לא מעט כסף ובכיס ועם המון זמן פנוי, החיים עצמם הכריעו אותו וסיפור המסע האפי התרחק.

אלא שאז, כששניהם כבר בני 37, אחותו של מתיאס נפטרה במפתיע. זה גרם לו למשבר, במהלכו הרים טלפון לחברו ג׳ואל שהיה בספרד והודיע לו: באוקטובר אני מתחיל רכיבה מברוקלין לקצה הדרומי של דרום אמריקה. אתה יכול להצטרף, אתה יכול לסרב, אבל אני עושה את זה.

״מגזין ב.מ.וו״ הביא את סיפור המסע של השניים, שבמשך חצי שנה עברו 13 מדינות וכ-48 אלף קילומטרים על שני אופנועי BMW R 80 G/S שנת 1985. ״זה מצחיק שאנשים מכנים אופנועים ׳מגנט בחורות׳״, סיפר מתיאס בכתבה. ״במציאות מדובר במגנט בחורים. לא משנה איפה עצרנו במהלך הדרך, תמיד התגודדו סביבנו קבוצות של גברים ושאלו אינספור שאלות״.

בין התהפכויות באזורים מבודדים לבין ״קיצורי דרך״ שגרמו להם לאבד ימים שלמים, השניים למדו – כמובן – על הקשר ביניהם. ״הזמן היחיד לבד היה בערב. לג׳ואל היו כמה דקות לבד כשאני התקלחתי, ולי היו כמה דקות לבד כשג׳ואל התקלח״, סיפר מתיאס. ״רכבנו במהלך כל היום ביחד, וגם בערב, במקומות שבהם ישנו לא הפסקנו לדבר. מדי ערב – במשך שעתיים-שלוש לפחות – דיברנו על הרכיבה, על היין, על האוכל ועל החיים״.

״יש שני כללי אצבע ליציאה למסע כזה״, הוסיף מתיאס בכתבה מבלי להתייחס בכלל לאופנועים. ״הראשון הוא להכיר את הפרטנר שלך בצורה העמוקה ביותר, כך שלא יהיו הפתעות במהלך הדרך. השני הוא להרגיש בנוח ברגעים של שתיקה ארוכה, מבלי לבקש להעלות נושאי שיחה כל הזמן״.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד