אמריקן צ׳ופר: מם אותנטי או תעלול שיווקי?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הרשת מוצפת במם חדש הלקוח מסדרת האופנועים אמריקן צ׳ופר. לפי הערכות שונות, מדובר בתעלול שיווקי לקראת חזרתה של הסדרה לאוויר

נראה שהרשתות החברתיות נכבשו לאחרונה על ידי מם חדש ואופנועני במיוחד. המם לקוח מסצנה מהסדרה הדוקו-ריאלטי  OCC אמריקן צ׳ופר, ששודרה בערוץ דיסקאברי ועקבה אחרי סדנת האופנועים הניו-יורקרית של פול טיטול האב – ובה בעלי הסדנא רב באגרסיביות עם בנו.

כדרכם של ממים, כל אחד יכול להלביש על סדרת התמונות מהסצנה משפטים הקשורים לוויכוח כלשהו. אלפי וארציות כבר יצאו מהמם הספציפי הזה, בכל תחום העולה על הדעת, מתרבות ועד ספורט.

סדרת התמונות שבמם לקוחה מפרק משנת 2009, כשהסדרה עצמה ירדה מהמסכים בשנת 2010. לפי הערכות שונות ברשת, הצפת המם כעת נעשתה כחלק מתעלול שיווקי, שכן התוכנית צפויה לחזור לערוץ דיסקברי בחודשים הקרובים.

בכל אופן, את המם המקורי מייחסים למשתמש טוויטר בשם @_ericcurtin. הוא פרסם את סדרת התמונות כשמצורפים אליה כיתובים הנוגעים ליחסים בין גברים לנשים. מאז פרסום המם המקורי, בסוף חודש מרץ, הוא כבר זכה לכ-55 אלף לייקים בטוויטר.

גם יוצרי הממים העבריים לא נשארו מאחור, וברשת מסתובבות עשרות דוגמאות הנוגעות לפוליטיקה מקומית, לספורט ולמה לא. אספנו עבורכם כמה דוגמאות מהעולם:

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד