אופנוע הקונספט החדש של הונדה נחשף בפריז

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הונדה חושפת דגם תצוגה חדש בסגנון עירום שרירי המרמז על אח נוסף במשפחת ה-CB, אך בוחרת לעשות זאת דווקא בתערוכת הרכב בפריז

תקופת הסתיו היא תקופה גדושה באירועים ותצוגות בעולם המוטורי, בה נחשפים רוב הדגמים החדשים אותם נפגוש בשנה הקלנדרית הקרובה. בעולם האופנועים מתקיימות בתקופה בסמיכות קרובה תערוכת האופנועים בקלן (INTERMOT) שעל חידושיה אנו מדווחים בימים האחרונים, ולאחריה תערוכת מילאנו (EICMA). במקביל נערכת מידי שנה בסתיו אחת מתערוכת הרכב הגדולות באירופה בפרנקפורט (בשנה אי זוגית) ובפריז (בשנה זוגית), כשהשנה באופן חריג נערכות תערוכת פריז ותערוכת קלן בחפיפה מלאה.

לכאורה כל המידע הזה לא היה אמור להיות ממש רלוונטי עבורנו חובבי הדו"ג, אלמלא בחרה הונדה להציג את דגם התצוגה החדש שלה "נאו ספורט קפה" דווקא בתערוכת פריז. למה דווקא בפריז? אולי הסיבה לכך היא לא "ללכת לאיבוד" בין שלל החידושים בקלן (על אף שמדובר בתערוכה קטנה בהיקפה מתערוכת מילאנו) ולהתבלט בין שלל המכוניות בפריז. מצד שני, לא בטוח מי ישים לב לאופנוע בין שלל המכוניות.

בכל מקרה, השיקולים של הונדה פחות מעניינים מהאופנוע עצמו. נאו ספורט קפה מוגדר אמנם כקונספט, אך נראה כמוצר קרוב למדי לייצור סדרתי. מדובר באופנוע ספורט ערום, שלמרות הנרמז משמו, רחוק מלהזכיר אופנוע קפה רייסר. למעשה לא צריך יותר ממבט חטוף כדי למצוא קשר עיצובי למשפחת דגמי ה-CB החדשה של הונדה (CB1000R, CB300R, CB125R) המציגה עיצוב רטרו מודרני. הפנס הקדמי עם טבעת ה-LED די מסגירה את מקור ההשראה, כמו גם המינימליזם החושף מקסימום מנוע ושלדה עם מינימום חיפויי פלסטיק מעוצבים.

הונדה לא חשפה פרטים טכניים על הנאו ספורט קפה, אך ניתן להבחין כי השלדה קורות השלדה והמנוע דומים עד כדי זכות לאלו של ה-CB650F, מה שמרמז כי בהונדה מתכננים להציג דגם ביניים אשר יגשר בין ה-CB1000R וה- CB300Rוישלים את משפחת העירום הרטרו-מודרנית שלה. הונדה תציג את נאו ספורט קפה גם בתערוכת מילאנו בתחילת נובמבר, שם תחשוף עליו פרטים נוספים. בנתיים ניתן ליהנות מהתמונות.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד