פול גז על המסך הגדול: סרט אופנועים ישראלי לכל המשפחה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סרט אופנועים ישראלי חדש בשם "פול גז" יעלה בקרוב על המסכים באולמות הקולנוע בישראל, כשבמרכז העלילה מאבקי התבגרות על רקע מרוצי מוטוקרוס לנוער

ישנם לא מעט סרטי אופנועים שהתקבעו בתרבות האופנוענית, מ"איזי ריידר – אדם בעקבות גורלו" המכונן, דרך On Any Sunday של סטיב מקווין ועד ה"אינדיאני המהיר בעולם", ואלו רק דוגמאות על קצה המזלג הקדמי. סרטים אלו באו לשקף פן מסויים בתרבות האופנוענית, וסיפקו הצצה לקהל הרחב והלא רוכב על תרבות זו.

באופן שתואם את הלך הרוח בציבור, הקולנוע הישראלי לא ממש התעניין עד היום בתרבות האופנוענית והיא הייתה יותר כנספח. אמנם היו סרטים בהם אופנועים זכו להופיע לפרקים בתוך העלילה בסרטים כמו "ארבינקא", "כיכר החלומות" ו"רק היום" – אבל מעולם אופנועים או תרבות הרכיבה לא קיבלה ביטוי בקולנוע הישראלי יותר מאשר כבדרך אגב. לפחות עד עכשיו.

ב-8 לאוגוסט יצא לאקרנים בישראל סרט ישראלי חדש בשם "פול גז" שבו האופנועים מהווים חלק עיקרי ומעצב בעלילה. הסרט הוא דרמת נעורים שעלילתו מתמקדת בנער בשם תומר, העובר לישוב קטן במדבר רגע לפני אליפות המדינה ברכיבת מוטוקרוס לנוער, בה מתמודד גם נמרוד הנער המקובל בישוב. כמובן שכדרכן של דרמות נעורים, ישנם מאבקי כוח חברתיים וגם תחרות על ליבה של נערה אבל העיקר מבחינתנו לפחות הוא שהכל מתרחש על רקע תחרויות במסלול המוטוקרוס, עם זמן מסך נרחב בו מככבים אופנועי מוטוקרוס לנוער של ק.ט.מ.

בסרט משתתפים כמה מכוכבי הנוער הבולטים של התקופה כמו תובל שפיר וקווין רובין האמורים למשוך אחריהם את הקהל הצעיר לקולנוע. מה שבטוח הוא שענף המוטוקרוס המשתוקק להכרה רחבה בציבור יקבל חשיפה נאה מול הדור הצעיר, ואולי יצליח גם להביא אותם למסלולים, אם לא כרוכבים אז לפחות כצופים.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד