השקה מקומית: דגמי 2018 של הוסקוורנה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הוסקוורנה משיקה בישראל את דגמי האנדורו והמוטוקרוס העדכניים ל-2018 כשהחידוש העיקרי: מעבר להזרקת דלק בדגמים הדו-פעימתיים

חברת עופר אבניר השיקה הבוקר בישראל את דגמי 2018 החדשים של הוסקוורנה בישראל. תחום רכיבת השטח זוכה בעשור האחרון לפריחה בישראל לא רק עם מגוון כלים המוצעים לרוכבים, אלא בעיקר בזכות גידול בהיקף המכירות הצפוי לעבור את רף 1,000 יחידות בשנה – הישג מרשים בהתחשב בהיקף המכירות של כלים חדשים בענף.

הוסקוורנה מצידה מחזיקה בנתח שוק מרשים של 35% משוק אופנועי האנדורו, כאשר מתחילת השנה על פי אנשי עופר אבניר נמכרו למעלה מ-180 אופנועים מהמותג. ביחד עם ק.ט.מ, המחזיקה בבעלות על הוסקוורנה, שולטות השתיים על כ-80% מכלל שוק אופנועי האנדורו, ולא רק בישראל.

אז מה מצפה לנו ב-2018? החידוש הגדול של הוסקוורנה בתחום האנדורו לשנה זו הוא המעבר לשימוש בהזרקת דלק במנועים הדו-פעימתיים. אמנם בשווקים מסוימים הוסקוורנה תמשיך למכור דגמים דו-פעימתיים עם מאיידים, אך אלינו יגיעו רק הדגמים המוזרקים כמתבקש מהתקינה האירופאית המחויבת בישראל. המנועים הדו-פעימתיים המוזרקים בהוסקוורנה זהים לאלו שבדגמי ק.ט.מ, וקיימים בנפחי 250 ו-300 סמ"ק.

מבלי להיכנס לפירוט טכני סבוך (את זאת יעשה סאביו כשיבחן את הכלים החדשים בקרוב) מערכת ההזרקה בדגמים הדו-פעימתיים דומה לזו שבדגמים הארבע-פעימתיים הסטנדרטים עם חיישנים המזינים את מחשב הניהול שקובע את כמות הדלק המוזרקת לסעפת. ההבדל הוא בכך שיש פתח שלישי בסעפת היניקה דרכה מוזרם השמן, הממוקם במיכל נפרד, באמצעות משאבה המנוהלת גם היא על ידי מחשב הניהול הראשי.

היתרון במערכת ההזרקה מן הסתם הוא קלות התפעול ותחזוקה המייתרת כיוון נדרש של המאייד בתנאי טופוגרפיה ומזג אוויר שונים, אך גם בשיפור משמעותי בצריכת הדלק והשמן של המנוע, כמו גם בפליטת המזהמים שלו – נקודת התורפה שאיימה להכחיד את המנועים הדו-פעימתיים מן העולם.



כל דגמי האנדורו של הוסקוורנה לשנת 2018, עם מנועי שתי פעימות או ארבע, עברו שורת עדכונים שבראשם מזלג WP משודרג, מערכת בלימה חדשה מתוצרת מאגורה, כידון חדש וארגונמיה משופרת.

מחירי דגמי 2018 של הוסקוורנה נותרו לא שינוי. מחיר הדגמים הדו-פעימתיים עומד על כ-60 אלף ש"ח לדגם ה-250 וכ-65  אלף ש"ח לדגם ה-300. מחירי דגמי הארבע פעימות נעים בין 67 אלף ש"ח לדגם ה-250 ועד לכ-72 אלף ש"ח לדגם ה-501. מדובר במחירים נמוכים משל הדגמים המקבילים של ק.ט.מ שזהים מבחינה מכאנית, זאת למרות שבהיררכיה של הקונצרן האוסטרי מותג הוסקוורנה ממוקם בנישה יוקרתית יותר.

גם דגמי המוטוקרוס של הוסקוורנה לשנת 2018 הוצגו במקביל. השינויים השנה כוללים בכל הדגמים מערכת בלימה חדשה מתוצרת מאגורה, סוללת ליתיום חדשה וקלה בדגמי ה-4 פעימות וגרפיקה עדכנית. גם מחירי דגמי המוטוקרוס לשנת 2018 נותרו ללא שינוי.

בנוסף, ישווקו מעתה בישראל גם אופנועי הילדים של החברה בנפחי 50 ו-65 סמ"ק, אליהם יצטרף גם דגם ה-TC85 החדש בשתי מידות גלגלים שמחירו 28 אלף ש"ח.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד