דגמי ק.ט.מ אנדורו 2020 הושקו בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
נבחרת דגמי האנדורו המעודכנים של ק.ט.מ נחתו בישראל וינסו להמשיך את ההגמוניה הכתומה בשטח. האסים של השנה: דגם 150 סמ"ק דו-פעימתי חדש ומהדורת ארצברג במפרט משודרג ויצור מוגבל

לפני כחודשיים השיקה ק.ט.מ בספרד את נבחרת דגמי האנדורו העדכנית שלה לשנת 2020, וכבר כעת הם נוחתים אל הקיץ הישראלי הלוהט. בהשקה שערכה היום, יום ה', הציגה חברת ד.ל.ב מוטוספורט לראווה את הדגמים המחודשים, רגע לפני ההשקה הדינאמית בשבילי ארצנו שתיערך בעוד שבוע.

לקראת שנת 2020 עברו דגמי האנדורו של ק.ט.מ את העדכון המקיף והמשמעותי ביותר שלהם מאז שנת 2017, כשלטענת החברה 60% מחלקי האופנועים חדשים לחלוטין. דגש מיוחד ניתן השנה על דגמי השתי פעימות המוזרקים בנפחי 250 ו-300 סמ"ק שזכו לעדכון ראשון מאז הוצגו, ואליהם מצטרף השנה אח קטן ומסקרן בנפח 150 סמ"ק החולק טכנולוגיה ושלדה עם אחיו הגדולים, אך הוא קל יותר (וגם זול משמעותית) ואמור להציע כרטיס כניסה לעולם האנדורו הדו-פעימתי.


השינויים אותם עברו דגמי 2020 הם רבים, לכן נציין את המהותיים והמשמעותיים שבהם. המנועים קיבלו תכנון מחודש לראש המנוע, בתי מצערת חדשים ומשופרים, מערכות פליטה חדשות לדגמי השתי-פעימות וארבע פעימות, מפות ניהול חדשות, מצננים מוגדלים לשיפור יכול הקירור וביטול רגלית ההתנעה (ניתנת להוספה כאופציה בתוספת תשלום).

השלדות בכל דגמי 2020 חדשות וחזקות יותר, ישנם תושבות מנוע חדשות הממקמות את המנוע 4 ס"מ נמוך יותר לטובת הורדת מרכז הכובד, שלדת זנב חדשה וארוכה יותר ומתלי WP מסדרת Xplor שעברו שסתום וכיול חדש.
על פי ההתרשמות של ראובן סביו מההשקה העולמית, השינויים הללו בהחלט מתורגמים בשטח לשידרוג משמעותי, אבל המבחן האמיתי יהיה בשבילי ישראל ואותו נבצע בקרוב.



ללין הדגמים לשנת 2020 נוספה מהדורה מיוחדת כמחווה למרוץ הארצברג הקשוח על בסיס דגם ה-300 הדו-פעמיתי. המהדורה המיוחדת זהה למעשה לגרסת ה-Six Days (השנה בצבעי דגל פורטוגל) אך נבדלת ממנה למעט הצביעה הלבנה/זהובה גם בשלל אביזרים מקטלוג האפטרמרקט של ק.ט.מ כמו למשל מושב מירוצים, מגיני דיסקים, חישוקים מחוזקים ומשושלים קדמים מכורסמים מצופי אנודייז. רק 500 יחידות מהמהדורה מיוחדת ייוצרו השנה, ו-10 מהן בלבד אמורות להגיע לישראל.

לכל השינויים הנרחבים הללו יש מחיר, ודגמי 2020 יקרים בכ-2,000 עד 3,000 ש"ח בממוצע בהשוואה לדגמי השנה שעברה. להלן מחירי המחירון של הדגמים החדשים (לרישוי צהוב ללא אגרות רישוי). מחיר גרסאות ה-Six Days גבוה ב-3,000 ש"ח:

ק.ט.מ EXC 150 TPI שתי פעימות – 57 אלף ש"ח
ק.ט.מ EXC 250 TPI שתי פעימות – 65 אלף ש"ח
ק.ט.מ EXC 300 TPI שתי פעימות – 75 אלף ש"ח לגרסה הרגילה ו-83 למהדורת ארצברג

ק.ט.מ EXC-F 250 ארבע פעימות – 76 אלף ש"ח
ק.ט.מ EXC-F 350 ארבע פעימות – 78 אלף ש"ח
ק.ט.מ EXC-F 450 ארבע פעימות – 80 אלף ש"ח
ק.ט.מ EXC-F 500 ארבע פעימות – 84  אלף ש"ח

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד