סופר דיוק 1290R בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ד.ל.ב מוטוסופורט מתחילה לשווק את הסופר נייקד שלה

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית KTM לישראל ממשיכה בהשקת דגמי 2017 של החברה ומצרפת לאדוונצ'ר 1090, אשר נחת בישראל לאחרונה, את 'סופר דיוק 1290R'.

R הוא גרסה משודרגת של סופר דיוק 1290 אשר נחשף בשנת 2012 ומהווה את הדגם הבכיר, החזק והיקר ביותר במשפחת 'סופר דיוק' של היצרן הכתום.

KTM השיקה בשנת 2014 לראשונה את אופנוע הסופר-נייקד שלה, 'סופר דיוק 1290 R', שאותו היא מכנה "החיה", והוא נחשב לאופנוע שניצב בחוד קטגוריה שהתפתחה מאד בשלוש השנים האחרונות.

גרסה מעודכנת של האופנוע הוצגה בתערוכת מילאנו האחרונה, וזו מגיעה כעת לישראל. סופר דיוק 1290R עושה שימוש בגרסה האחרונה של מנוע ה-LC8 בתצורת V טווין ובנפח 1,301 סמ"ק. הספק המנוע נותר אמנם זהה – 177 כ"ס ו-14.3 קג"מ, אבל הוא עבר מקצה שיפורים שכולל ראשי מנוע חדשים, שסתומי יניקה עשויים מטיטניום, מערכת פליטה חדשה והתאמה לתקן אירו 4.

העיצוב עבר רענון כללי, מלפנים יש מזלג חדש תוצרת WP בקוטר 48 מ"מ, והאופנוע מצויד כעת במערכת ABS בוש 9.1MP אשר פועלת גם בעת הטיה ומציעה מצב 'סופרמוטו' שמבטל את פעולתה בגלגל האחורי.




מעבר לעיצוב מחודש ותנוחת רכיבה ששונתה במעט, ב-R ישנם מספר שדרוגים ביחס לסופר דיוק 1290 הקודם, למשל מצמד משופר, בלמים רדיאליים מתוצרת ברמבו וחבילת אלקטרוניקה משופרת עם ארבעה מצבי רכיבה שונים אשר משנים את תפוקת המנוע, תגובת המצערת ופעולת מערכת ה-ABS.

רשימת האבזור הסטנדרטי כוללת מערכת בקרת שיוט ומפתח חכם, וברשימת האופציות מוצעים קוויקשיפטר וחבילת מסלול עם אפשרויות בחירה בין מפות הצתה שונות, תשעה מצבי פעולה למערכת בקרת האחיזה, מערכת בקרת זינוק ואפשרות לביטול מערכת האנטי ווילי.

KTM סופר דיוק 1290R

143000
  •  

עוד חדשות דו"ג מקומיות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד