מקס ביאג'י נפצע בתאונת מסלול. מצבו קשה אך יציב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אלוף הסופרבייק לשעבר שבר צלעות ונקב את ריאתו, ופונה במסוק לבית חולים. לא נשקפת סכנה לחייו

מקס ביאג'י, רוכב המרוצים האיטלקי ואלוף הסופרבייק לשעבר, נפצע אתמול (ש') בתאונת אימונים בשעה שרכב על אופנוע סופרמוטו על מסלול מרוצים בסמוך לרומא. ביאג'י פונה במסוק לבית חולים ברומא ומצבו יציב.

ביאג'י, אשר מנהל קבוצת מרוצים שמתחרה באליפות איטליה בקטגורית מוטו 3, רכב על המסלול עם מספר רוכבים צעירים מן הקבוצה. פרטים מדויקים אודות התאונה עדיין לא ידועים אולם כאשר מחברים יחד מספר ידיעות שונות שפורסמו ברשת מתקבלת תמונה לפיה ביאג'י נפצע באופן די חמור ופונה באמצעות מסוק לבית החולים ברומא.

מבית החולים מעדכנים שביאג'י, שידוע גם כ'קיסר הרומאי', שבר מספר צלעות והוא סובל מנקב באחת מריאותיו, וזאת בנוסף לפגיעות בצוואר ובגב. ככל הידוע אין חשש לפגיעה בעמוד השדרה והוא לא נמצא בסכנת חיים אולם הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ לצורך מעקב.

מקס ביאג'י היה אלוף קטגורית ה-250 סמ"ק במוטוג'יפי במשך ארבע שנים רצופות באמצע שנות התשעים. הוא התחרה בקטגוריה הבכירה משנת 1998 עד לשנת 2005 וסיים במקום השני שלוש פעמים ושלוש פעמים נוספות במקום השלישי. בשנת 2006 עבר לאליפות הסופרבייק העולמית והוכתר כאלוף בשנים 2010 ו-2012.

כאמור, ביאג'י מנהל קבוצת מרוצים באליפות איטליה והיה אמור להתחרות היום, יום ראשון, במרוץ סופרמוטו. ההודעה על פציעתו מגיעה זמן לא רב לאחר שהתבשרנו על מותו של ניקי היידן בתאונת אופניים. 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד