לורנזו סנטולינו הגיע לתת בגז עבור יבואנית שרקו ואורחיה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רוכב האנדורו הספרדי ביצע בסוף השבוע שני אירועי רכיבת שטח ליד בית שמש ובהר חורשן

בסוף השבוע האחרון ביצעה חברת ה.מ מוטורס, יבואנית שרקו לישראל, שני אירועי רכיבה בהנחיית רוכב האנדורו הספרדי לורנזו סנטולינו. אירוע ראשון נערך ביום שישי לא הרחק מן המושב 'תעוז' שבשפלה, ובשבת נערך אירוע נוסף על הר חורשן שבוואדי מילק.

סנטולינו הוא אחד הרוכבים הרשמיים של קבוצת שרקו באליפות העולם באנדורו, הוא רוכב עבורה מזה כשלוש שנים ומתחרה על אופנוע מדגם 300 SE-R. 'שרקו' היא יצרנית אופנועים צרפתית שנוסדה בשנת 1998 ומתמחה באופנועי שטח – בעיקר טריאל ואנדורו.

הרוכבים שהוזמנו לאירוע שנערך ליד 'תעוז' התארחו באוהלים שהוקמו במקום על-ידי היבואנית וקיבלו חטיפים ושתייה קלה לפני שיצאו לדבר העיקרי: הדרכה תיאורטית מפי הרוכב הספרדי ולאחריה הזדמנות להפוך את התיאוריה למעשים ולשרוף דלק וגומי.

סנטולינו הסביר בתחילת המפגש דברים בסיסיים כמו תנוחת רכיבה, וכאשר הוביל את קבוצות הרוכבים בשטח הוא הציג דוגמאות לטכניקות רכיבה שונות תוך כדי מתן טיפים וסיוע לחברי הקבוצה.

אירועי רכיבת שטח שמשולבים בהדרכות הפכו בשנים האחרונות לנפוצים למדי ויש בהם ערך רב למשתתפים, בעיקר כאשר מי שמנחים אותם הם רוכבים ברמה גבוהה. מספר יבואניות אופנועים ביצעו כבר אירועים דומים, לרוב שולבו בהם הפקות לוגיסטיות גדולות מזו שהופגנה ביום שישי, ויחד עם זאת אין להתעלם מכך ש'שרקו' היא יצרנית אופנועים קטנה – כלומר שבאופן פרופורציונלי מדובר בהשקעה מכובדת.

במהלך האירוע הספקנו לשוחח עם סנטולינו, שזה לו הביקור הראשון בארץ, ולמדנו ממנו מספר פרטים מעניינים שאותם נחלוק אתכם כאן בקרוב.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד