חצי עתידני וחצי נוסטלגי: הונדה מציגה את SS150 Racer

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הונדה מציתה את הדמיון בתערוכת בנגקוק עם אופנוע קונספט שמבוסס על MSX

הונדה חשפה בתערוכת בנגקוק את SS 150 Racer – דגם קונספט עם קריצת רטרו.

העובדה שדגם התצוגה נחשף דווקא בתערוכת בנגקוק לא צריכה להפתיע איש מכיוון שרוב המכירות של כלי רכב דו-גלגליים בשווקי דרום מזרח אסיה הם של אופנועים עם מנועים קטני נפח, ואך טבעי הוא שכלי כזה יוצג בשוק שבו הוא יוצר עניין.

הונדה עדיין לא פרסמה פרטים טכניים אודותיו אבל שם הדגם מעיד על כך שאם הוא יגיע לייצור הוא יונע באמצעות מנוע בנפח של 150 סמ"ק – ייתכן אפילו שיהיה זה אותו מנוע שמניע את CBR150 הפופולרי בדרום מזרח אסיה.

מעצבי הונדה השקיעו לא מעט בעיצוב הרייסר הקטן אשר נראה עתידני מחד ועם נגיעות רטרו ואזכורים לדגמים ותיקים של הונדה מאידך. כך, למשל, הפנס הראשי העגול והגדול בחזית של הרייסר הזה מזכיר את הונדה CB400SS.

פרטי עיצוב אחרים נראים עתידניים יותר, למשל מיכל הדלק המעוצב והגלגלים המלאים. חדי עין יבחינו גם בדיסקים לא מאוווררים שבנויים מסיבי פחמן, מזלג הפוך, וגם מצלמה בזנב האופנוע אשר אולי נועדה להחליף את המראות (אם כי לא ברור היכן היא תציג את מה שתצלם) וכן מצלמה נוספת מלפנים.

תצורת השלדה והמנוע נראים כמו MSX125 הקטן והחמוד לאחר שטרף מנה גדושה של סטרואידים והפך לרייסר קשוח עם מבט רע בעיניים.

האם ומתי נראה באולמות התצוגה אופנוע סדרתי שמבוסס על אופנוע הקונספט הזה? בהונדה, כאמור, לא חושפים בינתיים אף פרט, אבל הימור מושכל הוא שאנשי הונדה ייצרו אופנוע סדרתי שיעשה שימוש לכל הפחות בחלק מן המאפיינים של SS 150 Racer.

אחרי הכל, קווי העיצוב שלו לא מופרכים והשוק הדרום-מזרח אסייתי מאד חזק ולכן יש סיכוי סביר שכלי מעוצב ואטרקטיבי יימכר שם במספרים יפים. עם זאת, גם בתסריט האופטימי קשה להאמין שכמה מפרטי העיצוב היותר יקרים – למשל המזלג הקדמי ההפוך – יפארו את האופנוע הסדרתי.

 

כתבות דומות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד